Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt blank, så prøver også å lære meg. Men jeg er en litt sånn learning-by-doing person, så tenker jeg bare må kaste meg i det og lære etter babyen blir fødtJeg har litt lyst, men må lese meg opp på det![]()
Jeg fikk virkelig øynene opp for det når jeg gikk over til tøybind selv. Snakk om komfort! Så det ønsker jeg virkelig å gi lille babyen også, pluss at de er jo så fineMamma brukte tøybleier på meg da jeg var liten fordi jeg ikke tålte vanlige bleier, kunne godt tenkt meg å bruke det selv, men usikker på om det blir ekstra mye arbeid![]()
Supert, da har jeg noen drevne oå forumet jeg kan spørre til rådsGjorde det sist og vurderer det nå og![]()
Hehe huff?Huff.. nei.. vil bruke vanlige bleier![]()
Det tror jeg også, jeg går i hvert fall aldri tilbake til engangsbind til meg selvJeg elsker tøybleier ❤ mannen likte det ikke, så da ble det liksom stopp. Han syntes det ble så mye ekstra jobb, selv om det var jeg som vasket de
Kanskje jeg skal finne de i til dennede er jo så fine
og tipper de er mer behagelige å ha på
![]()
Hehe.. ja, her tar man det enklesteHehe huff?Syntes du det hørtes slitsomt ut?
Ja det viktigste er jo at alle gjør det som passer demHehe.. ja, her tar man det enkleste![]()
Så flott! Hadde dere nyfødt-størrelse til henne i starten da?Vi bruker tøybleier til 2-åringen og har gjort det siden hun ble født.Vi kunne ikke vært mer fornøyd, og har syntes det har vært noe ordentlig styr i den perioden vi ble nødt til å bruke engangs.
Vi valgte det, ja.Så flott! Hadde dere nyfødt-størrelse til henne i starten da?
Trengte dere mye av det, og hvor lenge brukte dere det? Var one size veeeldig store? Haha jeg vil vite altVi valgte det, ja.![]()