Tøybleier?

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Noen her som skal bruke det?

Jeg brukte det ikke med første, men vil gjerne gjøre det med denne lille sommerfuglen :) Usikker på om vi starter umiddelbart etter fødselen da, må se litt på hva og hvor mye vi får kjøpt inn på forhånd :)

Jeg har litt lyst, men må lese meg opp på det:)
Jeg er helt blank, så prøver også å lære meg. Men jeg er en litt sånn learning-by-doing person, så tenker jeg bare må kaste meg i det og lære etter babyen blir født :p

Mamma brukte tøybleier på meg da jeg var liten fordi jeg ikke tålte vanlige bleier, kunne godt tenkt meg å bruke det selv, men usikker på om det blir ekstra mye arbeid :p

Gjorde det sist og vurderer det nå og :)

Mamma brukte tøybleier på meg da jeg var liten fordi jeg ikke tålte vanlige bleier, kunne godt tenkt meg å bruke det selv, men usikker på om det blir ekstra mye arbeid :p
Jeg fikk virkelig øynene opp for det når jeg gikk over til tøybind selv. Snakk om komfort! Så det ønsker jeg virkelig å gi lille babyen også, pluss at de er jo så fine :D

Jeg elsker tøybleier ❤ mannen likte det ikke, så da ble det liksom stopp. Han syntes det ble så mye ekstra jobb, selv om det var jeg som vasket de :)
Kanskje jeg skal finne de i til denne :) de er jo så fine :) og tipper de er mer behagelige å ha på :)

Jeg elsker tøybleier ❤ mannen likte det ikke, så da ble det liksom stopp. Han syntes det ble så mye ekstra jobb, selv om det var jeg som vasket de :)
Kanskje jeg skal finne de i til denne :) de er jo så fine :) og tipper de er mer behagelige å ha på :)
Det tror jeg også, jeg går i hvert fall aldri tilbake til engangsbind til meg selv :p

Vi bruker tøybleier til 2-åringen og har gjort det siden hun ble født. :) Vi kunne ikke vært mer fornøyd, og har syntes det har vært noe ordentlig styr i den perioden vi ble nødt til å bruke engangs.

Vi skal også lese oss opp på tøybleier. Noen kommuner tilbyr en engangssum til dem som velger tøybleier. De gjorde deg ihvertfall for noen år tilbake her i Stavanger og på Nøstebarn (ull) ser det ut som om de har veldig mye fint:)
Ikke bare er tøybleier mer økonomisk, men det sparer også miljøet!

Vi bruker tøybleier til 2-åringen og har gjort det siden hun ble født. :) Vi kunne ikke vært mer fornøyd, og har syntes det har vært noe ordentlig styr i den perioden vi ble nødt til å bruke engangs.
Så flott! Hadde dere nyfødt-størrelse til henne i starten da?

Kjøpte mye på eBay sist og var veldig fornøyd med de - samt en del brukt :) Brukte og brettebleier i starten men dw ble veldig klumpete på den lille rumpa så foretrakk ferdige allinone's :)

Back
Topp