Tøybleier

Så bra! :) jeg er nok mer gira enn sambo, men han er med på å gi det en sjanse :) BIR støtter her i Oslo også, så jeg tenker vi har lite å tape på å prøve i hvert fall!

Neida du kan ha flere forskjellige kvitteringer, men de må ikke være eldre enn 6 mnd gamle når du søker :)
(så sant de ikke har endret på reglene siden vi søkte da, jeg sendte maaaaange kvitteringer! men du kan jo sende en mail å høre med de for å være helt sikker :))

quota feil, men du skjønte sikkert hva jeg svarte på :P

Neida du kan ha flere forskjellige kvitteringer, men de må ikke være eldre enn 6 mnd gamle når du søker :)
(så sant de ikke har endret på reglene siden vi søkte da, jeg sendte maaaaange kvitteringer! men du kan jo sende en mail å høre med de for å være helt sikker :))

Tror ikke det er endret på, leste på bæreglede og de var ikke helt sikre på hvor mange kvitteringer vi kunne ha bare. Regner med det kommer en kvittering på rundt 1000,- etterhvert uansett. Nå har jeg bestilt litt brukt, og jeg vet ikke helt om signert håndskreven kvittering blir tatt så seriøst egentlig :p må bare huske å sende det inn nokså rett etter at nurket har fått fødselsattesten, haha

Back
Topp