Tøybleier

Hermine

Gift med forumet
Er det noen her som vurderer å bruke tøybleier? Jeg har veldig lyst til å prøve dette, men får høre mye negativt når jeg nevner det for folk. Jeg har lest mye om tøybleier de 5 årene vi har vært prøvere, og har tilegnet meg ganske mye kunnskap. Føler at dette er riktig for oss å prøve iallfall:-)

Brukte tøy på storesøster mesteparten av tiden på dagen fra 6mnd :-)
Veldig fornøyd hvertfall :-)
Tenkte å prøve fra starten av denne gang:-)
Synes ikke det ble mer jobb, å mange av bleiene er jo så nydlige <3

Kjenner de som ønsket å prøve, men som ikke orket allikevel. Og andre som har gjort det og er veldig fornøyd :-) Jeg har vært veldig glad i vanlige bleier :-P

Brukte tøy på storesøster mesteparten av tiden på dagen fra 6mnd :-)
Veldig fornøyd hvertfall :-)
Tenkte å prøve fra starten av denne gang:-)
Synes ikke det ble mer jobb, å mange av bleiene er jo så nydlige <3

Det var veldig fint å høre om noen som er fornøyd. Ja, det er utrolig mange fine og fargerike tøybleier å få kjøpt på nett. Skjønner vi må prøve oss litt frem, det er jo så mange typer. Men tenker å starte med brettebleier 70x70 cm i bambus, de skal være lette å tilpasse babyen samt at bambus suger veldig godt. Hva slags bleier brukte dere?

Siden hu var så stor når me begynte så gjekk me for Alvababy lommebleier, fungerte helg fint...men vil prøve litt andre typer denne gang :-)
Tenkte også å starte me brettebleier, både bambus å annet for å se hva vi liker best :-)

Flere med erfaring eller interesse for tøybleier her?

Kunne godt tenkt meg tøybleier, men mannen e så imot da. Har brukt vanlige bleier på dei to andre, så klare meg vel denne gongen og :P

Kunne godt tenkt meg tøybleier, men mannen e så imot da. Har brukt vanlige bleier på dei to andre, så klare meg vel denne gongen og :P

Hihi, ja vi er jo heldigvis forskjellige alle sammen:-) Mannen min er så for tøybleier at jeg nesten stusser litt - men vi er begge klare på at hvis vi ikke får det til å fungere bra, så bytter vi bare til papir:-)

Back
Topp