Mymlens
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Jeg skal bruke tøybleier hovedsakelig. Er vant med tøybind til meg selv, har brukt det i seks år. Samboer er også positiv til tøybleier, og flere kommuner tilbyr en engangsstønad på 1000 kr for foreldre som bruker tøybleier. Det som motiverer meg mest til å bruke det er all søpla jeg unngår, som blir en miljøgevinst som teller mer enn antall vaskemaskiner som blir satt på (synes jeg).
Kommer til å ha samtale med barnehagen om hva de er mest komfortabel med selvfølgelig.
Hva kommer dere til å bruke, utfra hva dere er komfortabel med og trives best med i en hverdag? Alle vet selv hva som er riktig valg for dem

Kommer til å ha samtale med barnehagen om hva de er mest komfortabel med selvfølgelig.
Hva kommer dere til å bruke, utfra hva dere er komfortabel med og trives best med i en hverdag? Alle vet selv hva som er riktig valg for dem

Derfor kommer jeg ikke til å prøve det denne gangen, da jeg er redd for at det samme skal skje igjen. Men godt å høre at det går fremover og at man kan få startstøtte for å prøve det ut!