Tøybleier eller engangs?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Grete
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Grete

Guest
Har dere tenkt på hva dere vil bruke?

Selv hadde jeg et mål om å bruke tøybleier, men grunnet flytting rett etter fødsel skulle vi starte "etterpå", og vips var barnet over et år uten en eneste tøybleie i hus...

Om jeg hadde hatt egen vaskemaskin, ville jeg helst gått for tøybleier, men her som vi har fellesvaskeri, er det ikke bestandig vi får vaska klær når vi skal, så da blir det engangs denne gangen.

Det blir engangs

Kombinasjon av engangs og tøy, tenker jeg. Synes tøy egnet seg bedre når de er noen måneder i forhold til på nyfødte.

Engangs

Jeg har nok å vaske her i huset, så det blir engangs! Synd for miljøet. Men tre barn og en sengeveæter og fjøs klær mm kjenner jeg min begrensing med vaskemaskinen:-)

Definitivt tøybleier fra første dag. Håper jeg har kjøpt inn nok til starten. Tar med 12 brettebleier, 4 pul trekk, 6 bambusinnlegg med pul trekk og 5 aio på sykehuset.

Definitivt tøybleier fra første dag. Håper jeg har kjøpt inn nok til starten. Tar med 12 brettebleier, 4 pul trekk, 6 bambusinnlegg med pul trekk og 5 aio på sykehuset.

Tøybleier er ikke til vurdering engang. Her blir det engangs, nok vasking likevel :-)

Back
Topp