Tøy til bhg på denne tida

Skal ta med det jeg har :D får sette igang å pakke alt tøyet som skal med :p
Ikke hold på hele natta da :p
Dette kommer nok til å gå så fint.
Noen barn holder veldig igjen på tryggheten den bleia representerer (ikke bli våt/kline seg til), så jeg tror absolutt det er best at det bare er tomt for bleier, ferdig :)

Masse lykke til!
Tenk så stor! :D
(Var like gira hver gang en av 2-3åringene "mine" slutta med bleie :p)

Spennende med bleieslutt!

Bor også på Sørlandet og litt uvant å levere i sokker og bukse i dag mot stilongs og ull for ei uke siden... men jentungen forsikra meg om jo skulle si i fra om ho var kald eller så måtte ho gå i sola å leke om ho var i skyggen ❤️

Spennende med bleieslutt!

Bor også på Sørlandet og litt uvant å levere i sokker og bukse i dag mot stilongs og ull for ei uke siden... men jentungen forsikra meg om jo skulle si i fra om ho var kald eller så måtte ho gå i sola å leke om ho var i skyggen ❤️
Nå kommer jo typisk nok regnet de neste par dagene (selv om vi trenger det), så blir spennende å se hvordan det går med utedag, regn og bleieslutt :p

Ikke hold på hele natta da :p
Dette kommer nok til å gå så fint.
Noen barn holder veldig igjen på tryggheten den bleia representerer (ikke bli våt/kline seg til), så jeg tror absolutt det er best at det bare er tomt for bleier, ferdig :)

Masse lykke til!
Tenk så stor! :D
(Var like gira hver gang en av 2-3åringene "mine" slutta med bleie :p)
Det er så fint å høre engasjerte ansatte :Heartred jeg tror at de som jobber på basen til frøkna også er engasjerte, så det blir et gøy "prosjekt" :D
Jeg forventer uhell, har jo sett at hun glemmer seg litt noen ganger :p men syns hun har vært så flink nå i påska, hadde ikke sett for meg at det skulle gå så fint :Heartred
*såå stolt av jenta mi*

Back
Topp