Er det flere som opplever å bli så tørste at det blir ubehagelig? Kan etter en helt vanlig, ikke spesielt salt, middag bli så tørst utover ettermiddag/kveld at jeg blir dårlig. Og hvis jeg drikker så mye som jeg føler for blir jeg uvel av det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Ja, med mengden væske følger hyppigere dobesøk. Ja, skal spørre. Men er nok helst "bare " gravid.Jeg drakk 4-5 liter vann ila en dag. Hvorav minst 1l ila natten, helst med isbiter. Tisset oftere også kan man si! Det har roet seg nå siste mnd av svangerskapet. Men jeg bestilte time hos fastlegen, tenkte også svangerskapsdiabetes. Fikk aldri helt slukket tørsten. Tok alle mulige prøver. Ingen tegn til diabetes. Var virkelig helt frisk. "Bare" gravid.. sjekk det-så slipper du å lure.
Ja, blir irriterende mye dobesøk til tider!Jeg må også drikke mer vann på kvelden nå, gjør jeg det ikke føles det ut som om jeg tørster ihjel!! Men det er så plagsomt å våkne hver time for å tisse![]()