Tørst!

Ja! Føler meg helt uttørket om morgenen, og drikker over 1l vann om dagen - det er kanskje ikke så sinnsykt mye, men mer enn jeg pleier ihvertfall.

Jeg våkner kjempetørst, selv om jeg har vært oppe og tisset og drukket i løpet av natten. Er tørr i halsen og føler meg dehydrert hver morgen. Blir eksta vanninntak på morgenen, resten av døgnet er det mer som normalt...

Jeg har også vært veldig tørst de siste dagene...:eek:

Ja !!! :D I ❤️Isvann

Veldig tørst! Men det rare er at jeg ikke føler jeg må mer på do enn vanlig :P

Veldig tørst! Men det rare er at jeg ikke føler jeg må mer på do enn vanlig :P
Ikke jeg heller, egentlig. Bortsett fra at jeg må opp om natta, men det er jo ikke så underlig når jeg drikker nesten en liter vann rett før jeg sovner ;)

Jeg har begynt å ta med vannflaske på senga! Siden jeg er småtett i nesen puster jeg med munnen om natten og føler meg helt uttørket når jeg våkner..

Jeg er oppi ca 3 liter vann om dagen, akutt tørst om morgenen og går på do derretter :-P

Vi var i Sverige i går.. Har ikke aaaaaaaanelse om hvor mange ganger jeg var på do i går! Blir helt tussete i hodet!

Har du tips til noen kjekke babybutikker i Sverige? :) Har tenkt oss en tur vi og.

Har du tips til noen kjekke babybutikker i Sverige? :) Har tenkt oss en tur vi og.
Du har jo Grensen BarnButik som har en del utstyr. :)
Så har du Kids & Co. De har masse fint interiør.
Disse to ligger på Nordby Kjøpcenter.

Det ligger en Babyshop på "gamle" Svinesund også. Men der har jeg ikke hvert selv ennå :P

Du har jo Grensen BarnButik som har en del utstyr. :)
Så har du Kids & Co. De har masse fint interiør.
Disse to ligger på Nordby Kjøpcenter.

Det ligger en Babyshop på "gamle" Svinesund også. Men der har jeg ikke hvert selv ennå :P

Takk for tips :D

Back
Topp