Tørketrommel

Har klart meg uten. Men når man først har fått tørketrommel,så er den gullverdt :-)kunne ikke tenkt meg hverdag uten den nå. Spes nå som vi snart er en familie på 4 :-)

Vi bestilte oss tørketrommel i går - selv om jeg er kjempeskeptisk :P ser for meg at alt krymper, mister fasong og lukter rart.. Men satser på å bli positivt overrasket ;) synes det er superkos med å henge opp klær, men det endrer seg kanskje etter vaskemaratondager hver uke med gulpekluter og etc :p

Endte opp med Bosch wtw86268sn med en 8kgs kapasiteT - hvis noen har den, så gjerne fortell din erfaring med den :)
Jeg tørker ingen klesplagg i tørketrommelen. Det sliter veldig på klærne, og de kan krympe/miste fasong. ;)

Men alt av håndklær, sengetøy, kluter etc går i trommelen og det sparer mye klesoppheng. :)

Vi har ikke tørketrommel idag og vasker 2-3 maskiner i uken. Men vi har pusset opp badet så har planlagt slik at vi får plass til en tørketrommel oppå vaskemaskinene ved behov.
Skjønner at du ikke trenger tørketrommel når du bare vasker 2-3 maskiner i uken. Her vasker jeg 1-2 maskiner pr dag (!!!). Men har 3 barn også da, og to av dem trener flere ganger i uken, så da blir det litt klesvask :P

Vi har tørketrommel men brukar den sjeldan. Det blir ein vask i veka (sokkar og truser, for det tar så lang tid å henge opp). Heng opp handdukar og sengetøy 40-vask og ulltøy. Hadde klart oss fint utan. Trur ikkje det blir SÅ mykje meir vask av ein baby i tillegg til oss fire, at vi plutselig blir avhengig av trommel. Mindre slitasje på klær og bedre for miljøet å tørke på stativ (snart vår og då kan vi henge vasken ut igjen!).

Vi har tørketrommel men brukar den sjeldan. Det blir ein vask i veka (sokkar og truser, for det tar så lang tid å henge opp). Heng opp handdukar og sengetøy 40-vask og ulltøy. Hadde klart oss fint utan. Trur ikkje det blir SÅ mykje meir vask av ein baby i tillegg til oss fire, at vi plutselig blir avhengig av trommel. Mindre slitasje på klær og bedre for miljøet å tørke på stativ (snart vår og då kan vi henge vasken ut igjen!).

Vi har klart oss helt fint uten tørketrommel så går sikkert greit for dere også.
når vi fikk lillegutt blei det igrunn ikke så mye mer klesvask enn før. Men var heldig med l ha baby som nesten ikke gulpa og var sjelden han tissa eller bæsja ut klærne også. Håper vi er like heldig denne gangen :)

Vi har tørketrommel, og uten den hadde vi aldri klart å tenke tanken på tøybleier.. ;) Men no er det snart vår i nytt hus med ekte hage, så då vil vi ha sånt "godt gammaldags" tørkestativ ute. :)

Kjøpte med en gang jeg fant ut at jeg skulle ha nr tre. Tørker alt som kan i den, så går kun etter vaskelappen, og endelig så ser jeg ikke klesvask som ett ork lenger :-)

Vi har tenkt å kjøpe da vi får skikkelig plassmangel når vi får nr 2 nå. Har ikke lyst å ha klesvasken hengende i stua.

Vi må ha kondens da vi ikke kan ta hull i veggen, den må stå oppå vaskemaskinen her også pga plassmangel. Lurer på om dere har noen anbefalinger til hvilken type vi skal kjøpe? :)
Jeg har Bosh ett eller annet. Kjøpt på white away fraktet hjem gratis. Er veldig fornøyd.

Back
Topp