Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tørker ingen klesplagg i tørketrommelen. Det sliter veldig på klærne, og de kan krympe/miste fasong.Vi bestilte oss tørketrommel i går - selv om jeg er kjempeskeptisk ser for meg at alt krymper, mister fasong og lukter rart.. Men satser på å bli positivt overrasket synes det er superkos med å henge opp klær, men det endrer seg kanskje etter vaskemaratondager hver uke med gulpekluter og etc
Endte opp med Bosch wtw86268sn med en 8kgs kapasiteT - hvis noen har den, så gjerne fortell din erfaring med den
Skjønner at du ikke trenger tørketrommel når du bare vasker 2-3 maskiner i uken. Her vasker jeg 1-2 maskiner pr dag (!!!). Men har 3 barn også da, og to av dem trener flere ganger i uken, så da blir det litt klesvaskVi har ikke tørketrommel idag og vasker 2-3 maskiner i uken. Men vi har pusset opp badet så har planlagt slik at vi får plass til en tørketrommel oppå vaskemaskinene ved behov.
Vi har tørketrommel men brukar den sjeldan. Det blir ein vask i veka (sokkar og truser, for det tar så lang tid å henge opp). Heng opp handdukar og sengetøy 40-vask og ulltøy. Hadde klart oss fint utan. Trur ikkje det blir SÅ mykje meir vask av ein baby i tillegg til oss fire, at vi plutselig blir avhengig av trommel. Mindre slitasje på klær og bedre for miljøet å tørke på stativ (snart vår og då kan vi henge vasken ut igjen!).
Jeg har Bosh ett eller annet. Kjøpt på white away fraktet hjem gratis. Er veldig fornøyd.Vi har tenkt å kjøpe da vi får skikkelig plassmangel når vi får nr 2 nå. Har ikke lyst å ha klesvasken hengende i stua.
Vi må ha kondens da vi ikke kan ta hull i veggen, den må stå oppå vaskemaskinen her også pga plassmangel. Lurer på om dere har noen anbefalinger til hvilken type vi skal kjøpe?