Noen som ikke har?
Vi har ikke og syns det ikke er Noe stress har plass til to tørkestativ på badet og klarer dermed å ta unna klærne for to voksne og en på 15 mnd. Håper jeg syns det fortsatt er greit når lillemor i magen kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som ikke har?
Vi har ikke og syns det ikke er Noe stress har plass til to tørkestativ på badet og klarer dermed å ta unna klærne for to voksne og en på 15 mnd. Håper jeg syns det fortsatt er greit når lillemor i magen kommer
Hvis du bruker skyllemiddel, skal det ikke bli hardt det blir det hvertfall ikke her de gangene vi må henge opp til tørkMen blir ikke håndklær og kluter osv litt hardt? Vi sliter jo med å ta unna med to stativ og kun oss to, så ikke vet jeg
Han vil nok se behovet når du begynner å vaske alt av babyklær, håndklær, kluter og sengetøy.Ja tenker jeg må prøve det... Alternativet er å sette den inn på et annet rom som vi egentlig ikke bruker til noe annet enn oppbevaring... Ønsker meg vaskerom!! Regner med han vil forstå etterhvert, men skulle så gjerne ha hatt det på plass allerede nå
Klær som tåler 60 grader tåler trommel - i hvert fall min erfaring! Du vil kanskje merke slitasje litt mer enn før, men du vil merke enkeltheten merVi har ikke tørketrommel, men nå som vi venter nr 2 har jeg veldig lyst å kjøpe. Jeg vasker tøy så å si hver dag,og er så lei av å henge opp tøy og tørke det hehe. Men krymper ikke mye a tøyet i maskinen?
Drømmen hadde vært å skaffa ny vaskemaskin og tørketrommel som rommer 8kg. Vaskemaskinen vi har når er kun 5 kg,merker d er litt lite
Men blir ikke håndklær og kluter osv litt hardt? Vi sliter jo med å ta unna med to stativ og kun oss to, så ikke vet jeg
Hvis du bruker skyllemiddel, skal det ikke bli hardt det blir det hvertfall ikke her de gangene vi må henge opp til tørk
Tror det heter Soft(?) fra Europris. Bilde av en baby på hvertfall. Blir å gå over til neutral/blenda når lillebror kommer til verden og da blir dessverre alt stivt husker jeg fra storebrorHvilket skyllemiddel bruker du? Syns håndklærne blir stive selv om jeg bruker skyllemiddel
Tror det heter Soft(?) fra Europris. Bilde av en baby på hvertfall. Blir å gå over til neutral/blenda når lillebror kommer til verden og da blir dessverre alt stivt husker jeg fra storebror
Vi bestilte oss tørketrommel i går - selv om jeg er kjempeskeptisk ser for meg at alt krymper, mister fasong og lukter rart.. Men satser på å bli positivt overrasket synes det er superkos med å henge opp klær, men det endrer seg kanskje etter vaskemaratondager hver uke med gulpekluter og etc
Endte opp med Bosch wtw86268sn med en 8kgs kapasiteT - hvis noen har den, så gjerne fortell din erfaring med den
Tror det heter Soft(?) fra Europris. Bilde av en baby på hvertfall. Blir å gå over til neutral/blenda når lillebror kommer til verden og da blir dessverre alt stivt husker jeg fra storebror