Tørketrommel

Vi har ikke og syns det ikke er Noe stress :) har plass til to tørkestativ på badet og klarer dermed å ta unna klærne for to voksne og en på 15 mnd. Håper jeg syns det fortsatt er greit når lillemor i magen kommer :)

Men blir ikke håndklær og kluter osv litt hardt? Vi sliter jo med å ta unna med to stativ og kun oss to, så ikke vet jeg :p

Hadde ikke klart meg uten tørketrommel. Mannen hadde blitt vanskelig å leve med dersom alt måtte henges opp, han sliter nok med det som ikke kan gå i oppvaskmaskinen :D

Kjøpte når storebror var under året og er noe av beste investeringa ever!! Er nok litt for flink til å bruke den, men får nå bare være. Greit å slippe å tørke klær rundt om overalt :p

Gruer meg til klesvaskmengden etter en unge til :O syns det er mye på oss tre nå... Kjører i gjennomsnitt minst en maskin om dagen, så må nok bare bli flinkere å sette på oftere når det blir ei til. Nå går det litt i skippertakmetoden :p

Vi har ikke tørketrommel, men nå som vi venter nr 2 har jeg veldig lyst å kjøpe. Jeg vasker tøy så å si hver dag,og er så lei av å henge opp tøy og tørke det hehe. Men krymper ikke mye a tøyet i maskinen? :)

Drømmen hadde vært å skaffa ny vaskemaskin og tørketrommel som rommer 8kg. Vaskemaskinen vi har når er kun 5 kg,merker d er litt lite :(

Ja tenker jeg må prøve det... Alternativet er å sette den inn på et annet rom som vi egentlig ikke bruker til noe annet enn oppbevaring... Ønsker meg vaskerom!! Regner med han vil forstå etterhvert, men skulle så gjerne ha hatt det på plass allerede nå
Han vil nok se behovet når du begynner å vaske alt av babyklær, håndklær, kluter og sengetøy. ;)

Vi har ikke tørketrommel, men nå som vi venter nr 2 har jeg veldig lyst å kjøpe. Jeg vasker tøy så å si hver dag,og er så lei av å henge opp tøy og tørke det hehe. Men krymper ikke mye a tøyet i maskinen? :)

Drømmen hadde vært å skaffa ny vaskemaskin og tørketrommel som rommer 8kg. Vaskemaskinen vi har når er kun 5 kg,merker d er litt lite :(
Klær som tåler 60 grader tåler trommel - i hvert fall min erfaring! Du vil kanskje merke slitasje litt mer enn før, men du vil merke enkeltheten mer;) :)
Hadde aldri klart meg med 5kg heller jeg da så er imponert at du klarer! :p

Tørketrommel i mitt hjerte ! Vi bruker den bare til sengetøy og håndduker og sånt da, og er heldig som har et stort vaskerom :) Regner med den blir flittig brukt nå som babyen kommer i hus også :)

Men blir ikke håndklær og kluter osv litt hardt? Vi sliter jo med å ta unna med to stativ og kun oss to, så ikke vet jeg :p

Jo, de blir det dessverre,men syns det går bra likevel igrunn. tenkte jeg skulle kjøpe litt nye kluter til snuppa i magen da, slik at vi hvertfall har gode myke kluter :)

Vi bestilte oss tørketrommel i går - selv om jeg er kjempeskeptisk :P ser for meg at alt krymper, mister fasong og lukter rart.. Men satser på å bli positivt overrasket ;) synes det er superkos med å henge opp klær, men det endrer seg kanskje etter vaskemaratondager hver uke med gulpekluter og etc :p

Endte opp med Bosch wtw86268sn med en 8kgs kapasiteT - hvis noen har den, så gjerne fortell din erfaring med den :)

Tror det heter Soft(?) fra Europris. Bilde av en baby på hvertfall. Blir å gå over til neutral/blenda når lillebror kommer til verden og da blir dessverre alt stivt husker jeg fra storebror :-P

Bruker også det, men synes likevel de blir harde og stive... Går jo fint for oss å bruke de, men liksom ikke så lyst å pakke en ny, myk og nybada liten baby i slike stive håndklær...

Vi bestilte oss tørketrommel i går - selv om jeg er kjempeskeptisk :P ser for meg at alt krymper, mister fasong og lukter rart.. Men satser på å bli positivt overrasket ;) synes det er superkos med å henge opp klær, men det endrer seg kanskje etter vaskemaratondager hver uke med gulpekluter og etc :p

Endte opp med Bosch wtw86268sn med en 8kgs kapasiteT - hvis noen har den, så gjerne fortell din erfaring med den :)

jeg surner fullt og helt når jeg må drive å henge opp klær :p det og vaske dusjen er noe av det verste jeg vet :p

Vi kjøpte tørketrommel tidligere i dette svangerskapet. Happy!

Men du verden så mange forskjellige modeller. Man kunne til og med kjøpe versjoner som kan lufte inn kaffelukt og sånn :-)

Tror det heter Soft(?) fra Europris. Bilde av en baby på hvertfall. Blir å gå over til neutral/blenda når lillebror kommer til verden og da blir dessverre alt stivt husker jeg fra storebror :-P

Neutral er det vi bruker nå, vurderer å bare slutte å bruke det for ser igrunn ikke helt meningen med å bruke pengene på noe som jeg syns ikke fungerer :P

Vi har ikke tørketrommel idag og vasker 2-3 maskiner i uken. Men vi har pusset opp badet så har planlagt slik at vi får plass til en tørketrommel oppå vaskemaskinene ved behov.

Back
Topp