Tørketrommel

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Har dere det? Vi har fått en nå, men var litt mindre plass på badet enn vi først trodde så litt utfordringer der... Usikker på om vi skal selge den eller finne en annen løsning.. Tenker det kan være greit med tanke på mye klesvask osv... Og så synes jeg håndklær ol. blir så hardt når det tørket på stativ og ikke i trommel...

Vi har. Og den er gull verdt! Har ødelagt ein.og det var krise.. Måtte ha ny med ein gang :p her går nesten alt i trommelen.. Mister mote av den haugen vi har med klesvask vis eg må henge opp i tilleg hadde eg kjøpt heller nye klær hver gang :p

Hadde aldri kvitta meg med den.. Vi var uten en mnd før jul, og følte aldri jeg ble færdig med vasken..2 barn som er aktive , da blir det masse vask iløpet av en uke....,

Vi fikk i julepresang. Vi har hatt god nytte av den allerede :) har liten plass vi også, så her står den oppå vaskemaskinen ;)

Vi fikk tørketrommel da vi venta første. Det er GULL!!!

Vår står oppå vaskemaskinen, så de tar ikke mer plass enn kun vaskemaskina. ;)

Hadde ikke ville vært foruten den i perioder med omgangssyke, gulpebaby etc. MYE sengetøy, håndklær og kluter som vaskes da og trommelen har gått i ett. ;)

Vi har kjøpt en kombi vask og tørk, er nok ikke like bra som hver for seg men var eneste måten vi kunne få tørketrommel. Stelleplassen blir oppå maskina, så kan ikke stable oppå hverandre.
Kan ikke se for meg å ha en liten baby og ikke ha tørketrommel.

Vi har tenkt å kjøpe da vi får skikkelig plassmangel når vi får nr 2 nå. Har ikke lyst å ha klesvasken hengende i stua.

Vi må ha kondens da vi ikke kan ta hull i veggen, den må stå oppå vaskemaskinen her også pga plassmangel. Lurer på om dere har noen anbefalinger til hvilken type vi skal kjøpe? :)

Vi hadde tenkt å plassere den oppå vaskemaskina på badet. Trommelen er kondenstrommel da vi ikke har mulighet for å ta hull i veggen ut, men den har en "del" som stikker ut på baksiden som gjør at vi må dra maskina fram for å få plass til trommelen oppå og dermed får den ikke plass pga litt kronglete baderomsinnredning :) mannen mener det finnes trommler uten den greia bak, men jeg tror ikke det. Har vært i en butikk og spurt og de har ikke.

Jeg mener vi vil bli avhengig av trommel, men mannen er ikke helt enig. Tror ikke han forstår hvor mye klesvask det kanskje vil bli. Per i dag tørker vi klær i gangen og det er så utrivelig. Det blir fort støvete og loete og vi vasker klær konstant når det er bare oss to så det står alltid et til to stativ med klær der... Hvordan skal det da bli med en liten som både tisser, bæsjer og kanskje gulper...

Vi har en bruker den till håndklær , sockar klutar. Kunde ikkje vart utan den

Vi hadde tenkt å plassere den oppå vaskemaskina på badet. Trommelen er kondenstrommel da vi ikke har mulighet for å ta hull i veggen ut, men den har en "del" som stikker ut på baksiden som gjør at vi må dra maskina fram for å få plass til trommelen oppå og dermed får den ikke plass pga litt kronglete baderomsinnredning :) mannen mener det finnes trommler uten den greia bak, men jeg tror ikke det. Har vært i en butikk og spurt og de har ikke.

Jeg mener vi vil bli avhengig av trommel, men mannen er ikke helt enig. Tror ikke han forstår hvor mye klesvask det kanskje vil bli. Per i dag tørker vi klær i gangen og det er så utrivelig. Det blir fort støvete og loete og vi vasker klær konstant når det er bare oss to så det står alltid et til to stativ med klær der... Hvordan skal det da bli med en liten som både tisser, bæsjer og kanskje gulper...
Vår står ca 10cm fra veggen. Det er et "munnstykke" bakpå for å sikre at den står langt nok fra veggen slik at man får lufting bak. ;) Men vaskemaskinen vår må også stå 5-10 cm fra veggen da. :confused:

Jeg synes det er veldig deilig å slippe å ha sengetøy og håndklær hengende på tørk. Alt av vanlige klær tørker vi enda på stativ da.

Vi har tørketrommel, og jeg ville aldri vært foruten :p tørker alt av håndklær, sengetøy, kluter, truser, sokker o.l i trommelen - det er jo sååå kjedelig å henge det opp + det blir mye mykere i trommelen, og tørker MYE fortere ;)
Signerer denne! Vet ikke hvordan jeg skulle klart meg uten nå:p

Nei, det er rart det der. Samboeren tror jeg heller ikke helt tenkte på det med en gang, men tørketrommelen kom inn å han ser jo at det er behov for det nå tror jeg. Så gjør det du kan for å holde på tørketrommelen. Den er gull verdt med små barn ;)

Hvis du har mye vask nå blir det ekstremt når den lille kommer;) I perioder går trommel og maskin likt og flere timer i strekk. I hvert fall i sykdomsperioder!
Og liker godt mykere håndklær, selv om det selvfølgelig blir fortere slitt! Og å henge opp sokker er uaktuelt:p

Nei, det er rart det der. Samboeren tror jeg heller ikke helt tenkte på det med en gang, men tørketrommelen kom inn å han ser jo at det er behov for det nå tror jeg. Så gjør det du kan for å holde på tørketrommelen. Den er gull verdt med små barn ;)

Ja tenker jeg må prøve det... Alternativet er å sette den inn på et annet rom som vi egentlig ikke bruker til noe annet enn oppbevaring... Ønsker meg vaskerom!! Regner med han vil forstå etterhvert, men skulle så gjerne ha hatt det på plass allerede nå :)

Hvis du har mye vask nå blir det ekstremt når den lille kommer;) I perioder går trommel og maskin likt og flere timer i strekk. I hvert fall i sykdomsperioder!
Og liker godt mykere håndklær, selv om det selvfølgelig blir fortere slitt! Og å henge opp sokker er uaktuelt:p

Ja, jeg ser jo for meg at det blir sinnsykt med klesvask og at maskina må gå bortimot daglig... Og så blir håndklær så harde og ubehagelige når de lufttørkes...

Hadde aldri gått uten! Vi har alltid hatt det, og merket godt forskjell fra to voksne til to voksne og et barn. Nå har vi hatt ekstra stor vaskemaskin og tørketrommel med plass til 9kg i to år og det er gull med to barn og snart tre.

Back
Topp