Tørketrommel?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Det har seg sånn at vi bor i en liten leilighet ca 50 kvm, og jeg tenker at jeg slipper å ha klesstativ fremme på stua hele tiden om vi kjøper tørketrommel..!
Har plass til å sette den oppå vaskemaskina på badet, ved siden av stellekommoden, men er det lurt (nødvendig)!?
Blir vel en del ekstra vask når den lille kommer? Og så frister det veldig med myke vaskekluter og håndklær:rolleyes:

Hva tenker dere?:p:p

Kan virkelig ikke tenke meg å leve uten min, så har du rom og råd så løp og kjøp!! :D

Vi har ikke tørketrommel og ikke hatt bruk for det. Har en på 4.

1. Mann skal bli storebror

Tørketrommel er fantastisk, men tenkte også at vil ikke hadde bruk for det. Det var før den kom i hus, nå kan jeg ikke tenke meg hverdagen uten! Man får ting unna med en gang, og etter å ha fått barnehageunge i hus så er den et must! Vi brukte 10000 på vår for å få ei ordentlig maskin, og det blir nesten ikke varmt på badet av den. Elsker den ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke tørketrommel, men skulle virkelig ønske vi hadde det noen ganger! Så jeg ville absolutt slått til om jeg var deg!:-)
Her har vi desverre ikke plass:/

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg syns det er helt fantastisk med tørketrommel. Før var jeg alltid galen på alle tørkestativene som måtte til når en vasket håndklær og ikke minst sengetøy. Men nå går det som en lek:)

Vi har ikke tørketrommel nå, men skal kjøpe når vi flytter. Jeg gleder meg masse. Vi har ei på 1 år og det blir mange bittesmå vaskekluter i løpet av noen dager. Vi er ikke fan av å bruke så mye våtservietter, så vi bruker kluter til det meste. Etter hvert måltid, morgen og kveldstell osv, så det kan fort bli mange. Får du en unge som gulper så blir det mange gulpekluter som tar stor plass på tørkestativet og liten plass i trommelen. Samt klær, sengetøy osv om du må bytte oftere enn normalt pga uhell med gulping eller andre ting. Gleder meg syyyykt!
Vi har/hadde ikke en gulpeunge, men blir mye vask likevel...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Last edited:
Elsker min tørketrommel! Myke hånduker <3

Her vaskes og tørkes det klær daglig. Har hatt tørketrommel i maange år, og kan ikke se for meg en hverdag uten nå.

Tror man klarer seg helt fint uten, når man ikke er vant til det:) Vi har ikke plass/ råd til å prioritere det, men den dagen vi får oss noe større er det det første jeg kjøper!;)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har ikke hatt frem til nå og har ei på snart to år. Har da hatt stort vaskerom med plass til flere tørkesnorer. Nå har vi flyttet og har ikke eget vaskerom lengre, så tørketrommel er bestilt! Kan ikke fordra å ha stativer stående rundt om kring. Går greit på sommeren når en kan tørke ute, men ikke aktuelt når vinteren kommer.
Gleder meg til trommelen kommer selv om jeg er skeptisk på om den kommer til å "spise opp" klærne våre...

Termin januar 2015

Vi hadde vår tørketrommel stående oppå vaskemaskinen i 4 år vi ;) det var fantastisk å ha med gulpebaby, og siden middagoveraltbaby :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Hadde ikke overlevd uten tørketrommelen :P

Har dere plass kjør på. Trenger ikke å være et av de dyreste bare den fungerer og gjør jobben sin :)

Termin 17. Januar

Det går fint uten, men har du råd så løp og kjøp! Jeg gleeeeeder meg til å kjøpe ny..har vært to år uten.... :-D

Det er ikke bra for innemiljøet å tørke tøy i oppholdsrom. Så med liten leilighet ville jeg definitivt hatt trommel. Pluss at trommel tar bort hår og støv, mens stativ tiltrekker hår og støv. Jeg fikk min første trommel i vinter, og det var en helt ny verden som åpnet seg:)

Termin 4. januar :)

Ett argument til FOR tørketrommel: den tiden man bruker på å henge opp klær kan man heller bruke på å lage god og næringsrik mat til barnet/a. Ser mange tyr til Fjordland og pølser :p

<3 29.12.14 <3

Back
Topp