Tør jeg..

Jeg tar folat og tran:) noen som har erfaring med gravid boksa med kosttilskudd? Noe å anbefale? :anyone
Brukte fra Nycoplus forrige svangerskap, men det er mye billigere å kjøpe multivitaminer og tran :happy:
De er praktiske da men jeg blir ikke å kjøpe det denne gangen da jeg har mye i enkeltaksjer fra før.
Har folat, omega3, vit-d og jern fra før som jeg kjøpte inn når jeg hadde mangel av det, så bruker det opp først ;)
 
Bruker mamma pakkene fra nycoplus sida jeg ammer:D Brukte gravid pakkene sist graviditet og synes de er veldig greie. Problemet var at jeg var så dårlig og de tbl er ganske store, så var et prosjekt å få de ned:laughing021
 
Vet dere om det finnes et multi kosttilskudd for gravide uten jern? :happy:
 
:greet025Jeg drister meg til å snike litt rundt selv! Fikk også positiv i dag, 11dpo :excited001 så får vi se om det holder hele veien!

Er så merkelig følelse når man ser den streken!!!
 
Okey, så jeg har et spørsmål- jeg er sikkert veldig paranoid men, ja..
Tok digital graviditetstest for en uke + en dag siden. Da viste den 1-2 uker. Tok ny test i dag, fordi jeg klarer ikke helt å skjønne at jeg er gravid, og testen viser fortsatt 1-2.. burde den ikke ha vist 2-3? Kan det bety at jeg har mistet?
 
Okey, så jeg har et spørsmål- jeg er sikkert veldig paranoid men, ja..
Tok digital graviditetstest for en uke + en dag siden. Da viste den 1-2 uker. Tok ny test i dag, fordi jeg klarer ikke helt å skjønne at jeg er gravid, og testen viser fortsatt 1-2.. burde den ikke ha vist 2-3? Kan det bety at jeg har mistet?
Teknisk sett kanden jo vise 1-2 i 2 uker? Prøvd strimmel?
 
Noen som tar noe type kosttilskudd nå? Hvilket da?

Folsyre, jod og tran. Jod fordi jeg ikke alltid får spist nok hvit fisk, i tillegg er jeg ikke glad i meieriprodukter, særlig ikke melk, som er tilsatt jod.

Tar et par vitaminbjørner med colasmak også :hilarious:

Har lenge gått på Lifeline Care sin pakke for gravide, men synes de lukter så ekstremt ille, og i tillegg er de så store og klumpete å svelge.
 
Back
Topp