Tør jeg..

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
virkelig være den aller første som skriver på juli2022....

Jah, det gjorde jeg visst...
 
Gratulerer med positiv test:Heartred Jeg melder meg inn i denne gruppen så fort jeg har bikket 4+2. Er i dag 3+5 :happy:
 
Hei. Så kjekt at du gjorde det. Jeg var ikke like tøff så jeg ventet på at en annen gjorde det ;)
 
Jeg tør ikke mer enn å skrive litt sist jeg gikk inn i termingruppe ordnet jeg terminliste og sånt, og mistet 5+3. Holder svakt igjen litt til
 
Og jeg kommer kanskje til å prøve henge litt i juni også. Med to premature ser jeg ikke for meg å gå fyllt ut denne gangen heller..
 
Ja det er mange bekymringer. Klarer ikke slappe helt av jeg heller. Vi har prøvd i nesten et år så er redd for å miste. :rolleyes:
 
Ja det er mange bekymringer. Klarer ikke slappe helt av jeg heller. Vi har prøvd i nesten et år så er redd for å miste. :rolleyes:

Samme her. Og er lei av å miste/kjemiske. Vi begynte prøvingen i august i fjor. To sa og 5-6 kjemiske.

Ser ut til at litt progesteronstøtte for min korte lutealfase kanskje har hjulpet litt...
 
Sniiiker meg også inn her ❤️ 4+0 idag med barn nr 2, som er veldig etterlengtet! 6 år siden sist!
 
Dagen starta med positiv test 11dpo:nailbiting:
Forrige graviditet var jeg så livredd for å miste at jeg turte ikke henge i forumet. Men nå sier jeg forsiktig hei her inne med skrekkblanda fryd:wacky: 3+4 i dag om dette virkelig er sant:rolleyes:
 
Dagen starta med positiv test 11dpo:nailbiting:
Forrige graviditet var jeg så livredd for å miste at jeg turte ikke henge i forumet. Men nå sier jeg forsiktig hei her inne med skrekkblanda fryd:wacky: 3+4 i dag om dette virkelig er sant:rolleyes:

Kjenner følelsen. Velkommen
 
Melder meg forsiktig på jeg og. Er bare 4+0, men velger å være optimistisk. Tar multivitaminer for de som tar tran (uten vitamin a og d) og tran. Så får jeg folat og jod i multivitaminene.:)
 
Back
Topp