Tør ikke teste :(

Gratulerer :):)

Skal prøve;) tror d ikke helt enda da jeg ikke kjenner så mye.. Men skal vel være fornøyd med d.. Fikk ekstrem svangeskapskvalme med pia mi;(

Gratulerer!! :) :)

Testdag idag... Kan vel ikke krangle på den her heller;)
ImageUploadedByBV Forum1422863728.080074.jpg

Hehe, ble litt sånn jeg også, dro jo på meg en skikkelig forkjølelse, og var helt sinnsykt kvalm ett par dager også gikk det over.... bare forkjøla igjen... men har en del hjertebank noe som er ett tegn for meg og noen kvalmebølger innimellom :) Men skal ta en digital en nå i løpet av uka for å se om det er økning, bare for å roe meg ned. Skal jo ikke til ultralyd før 16 februar og det er jo uendelig lenge til ;) må vel egentlg bare være glad en slipper så mye symptomer, har jo en liten knott på 16 mnd som krever sitt (og en på snart 16 år som helst ikke skal vite noe enda;)) Har du fått noe ultralyddato enda?

Ja er hjemme fra jobb e da jeg også.. Så slapp enda etter kraftig forkjølelse.. Men alle hormonene fr medisin hjelper vel ikke på heller tenker jeg.
De skulle sende time i posten:) så er bare å vente på den og be til høyere makter om at jeg faktisk kommer meg på den:)

Hehe, ble litt sånn jeg også, dro jo på meg en skikkelig forkjølelse, og var helt sinnsykt kvalm ett par dager også gikk det over.... bare forkjøla igjen... men har en del hjertebank noe som er ett tegn for meg og noen kvalmebølger innimellom :) Men skal ta en digital en nå i løpet av uka for å se om det er økning, bare for å roe meg ned. Skal jo ikke til ultralyd før 16 februar og det er jo uendelig lenge til ;) må vel egentlg bare være glad en slipper så mye symptomer, har jo en liten knott på 16 mnd som krever sitt (og en på snart 16 år som helst ikke skal vite noe enda;)) Har du fått noe ultralyddato enda?
Du har nok å henge fingrene i du da tenker jeg;)

Ja, men siden vi brukte 3 år på at den vesle skulle feste seg, tørte vi ikke vente lenger med søskenforsøk pga alder:) at det skulle ta så kort tid er jo helt utrolig, var jo forberedet på å bruke like lang tid nå som sist;) men da blir det to tette, og det gjør ingenting:)

Nei d blir nok bra d! Jeg var gravid på 1 frys bare 3 mnd etter jeg haddw kommet igang på første runde.. Så jeg ventet litt med å få nr 2 men angrer veldig på d.. Lite visste jeg d skulle ta over 1,5 fra vi startet med nye forsøk... Ønsket 2,5 år imellom og klaffer d nå blir d 4 men men sånn er livet! Er bare gla jeg er så heldig å ha fått ei jeg:)

Back
Topp