Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hehe.. Takk for d.. Tror d ikke helt enda heller jeg.. Hvor er symptomene??? Har litt mensmurring nå da så er vel nærmeste jeg kommer...Hurra så morro, og du som ikke trodde noe på detGratulerer nok en gang
![]()
Gratulere så mye ! For en fin test!!Testdag idag... Kan vel ikke krangle på den her hellerVis vedlegget 101670
Du har nok å henge fingrene i du da tenker jegHehe, ble litt sånn jeg også, dro jo på meg en skikkelig forkjølelse, og var helt sinnsykt kvalm ett par dager også gikk det over.... bare forkjøla igjen... men har en del hjertebank noe som er ett tegn for meg og noen kvalmebølger innimellomMen skal ta en digital en nå i løpet av uka for å se om det er økning, bare for å roe meg ned. Skal jo ikke til ultralyd før 16 februar og det er jo uendelig lenge til
må vel egentlg bare være glad en slipper så mye symptomer, har jo en liten knott på 16 mnd som krever sitt (og en på snart 16 år som helst ikke skal vite noe enda
) Har du fått noe ultralyddato enda?
Dag 12 denne gang! Men fått positivt på både 9 og 11 tidligereGratulerer
Hvor mange dager siden innesett testet du? Det er frys du har sant?