Har vært syk i snart to måneder. Hoster så jeg kneler av smerte.. Men har til sammen 9 (!!) dager hjemme alt i år! Forstår at dette kommer til å ta lang tid om jeg ikke slapper av, men.. Jeg jobber med barn. Tenk deg selv at samme person er borte så mye fra sitt ansvar for din unge. Vil ikke svikte noen. Men nå er jeg helt på ødelagt.
Henter ungene i barnehagen, hjem å lage middag (og alt det innebærer å få hjem to som har hatt begivenhetsrike dager), kysser, klemmer og tøyser litt, og så kortslutter jeg. Rett i seng, med store smerter.. Er så kjipt å ikke være med ungene, men jeg orker rett å slett ikke Er med de til ca en time før leggetid, så går ikke glipp av annet enn kveldkosen, men jeg liker all kosen jeg
Hadde du latt samvittigheten styre deg?
Henter ungene i barnehagen, hjem å lage middag (og alt det innebærer å få hjem to som har hatt begivenhetsrike dager), kysser, klemmer og tøyser litt, og så kortslutter jeg. Rett i seng, med store smerter.. Er så kjipt å ikke være med ungene, men jeg orker rett å slett ikke Er med de til ca en time før leggetid, så går ikke glipp av annet enn kveldkosen, men jeg liker all kosen jeg
Hadde du latt samvittigheten styre deg?