Tør du gjette på Gutt eller Jente?

Ja. Gru-Gleder meg til UL generelt. Skal det om 2 uker:nailbiting: er i uke 5+0 og har lite symptomer så vet ikke..
ja det er litt skummelt før man skal dit, men kjempegøy når dem snur skjermen og sier at alt er ok:) det går nok bare godt! hadde selv ikke så mange sympomer når jeg var 5+0, føler de fleste kom i slutten av uke 6
 
Hadde to modne egg follikler ved el så tenker kaaaaanskje begge har klaffet hihi. Fikk også 1-2 digital 10 dpo og 3+ 19dpo men kan være tilfeldig det og.
Samme her! Hadde to over 22 mm og ett på 14 mm. Håper også på to og hadde også 1-2 10 dpo på digital.
 
Har ikke veldig på følelsen enda, men bombe sikker på at det blir gutt. Men håper veldig på en jente, da vi har en gutt fra før :happy:

Glad blir jeg uansett da så :happy:
 
Så kult, kunne ønske jeg hadde klart det samme!! :smiley-bounce012

Takk.
Vi har liksom vært enige om det siden vi begynte å prate om barn.
Jeg syns faktisk der er hakket vanskeligere denne gang enn forrige. Hadde liksom vært kjekt å si til vesla vår om det blir lillebror eller lillesøster. Samtidig er hun såpass liten (16mnd nå) at hun skjønner ikke så mye av det likevel.
 
Jeg har ingen fra før. Vi ønsker oss av en eller annen grunn jente først, men jeg er 90% sikker på at det er gutt. Er bare en følelse.
 
Jeg tror det er en gutt.
Har en gutt fra før, og ting føles ganske likt denne gangen
 
ja det er litt skummelt før man skal dit, men kjempegøy når dem snur skjermen og sier at alt er ok:) det går nok bare godt! hadde selv ikke så mange sympomer når jeg var 5+0, føler de fleste kom i slutten av uke 6
Ja håper det♥️♥️♥️ Håper dagene går fort så jeg kan se at alt er bra.
Takk for at du deler din erfaring. Blir så beroliget. Det er litt betryggende å ha symptomer underveis så kan man vite at alt går sin vei. Få se om deg blir noe mer av denne uka.
 
Jeg vet ikke... Klarer ikke gjette så tidlig. Det tok tid med forrige også, før jeg fikk en følelse på hvilket kjønn baby hadde... Da trodde jeg jente, og det var det.

Samboer tror det bli jente nå også.
 
Samme her! Hadde to over 22 mm og ett på 14 mm. Håper også på to og hadde også 1-2 10 dpo på digital.
Da er vi ganske like❤️ Mine folikler var 19 begge to. Satt ovitrelle samme kveld. Så fikk el når de var 21-23. Tenk om vi får tvillinger da❤️❤️
 
Tror jente. min familie tror også jente.
og i forhold til det kinesisk fødselskalender så er det jente
 

Vedlegg

  • 8DE1C44F-097F-4B75-80C4-53C0308BF0BC.png
    8DE1C44F-097F-4B75-80C4-53C0308BF0BC.png
    113,3 KB · Visninger: 23
Dette er første barnet. håper litt på gutt på første, men jeg trur det er en jente ! Kommer uansett til å få masse kjærlighet;)
De få som vet det tror av en eller anna grunn at det blir tvillinger! :dummy::dummy1:
 
Jeg tipper jente :)
 
Tipper på tredje jenta. Men hadde vært veldig gøy med enn gutt for pappaen del :)
Med begge de to forrige jentene har jeg trodd jeg bærer gutt..
 
Tipper på gutt! Tippet på jente sist gang og fikk en gutt så det hadde vært kjekt om det er jente nå men magefølelsen sier gutt. Blir glad uansettxsmile9
 
Back
Topp