Tør du gjette på Gutt eller Jente?

Hopekov

Betatt av forumet
Assistert-jentene
FebbisBebbis2021 ❄️
:blob7Hei jenter ❤️
Vi er snart i mål på innlegg før vi får vår egen termin gruppe

La kommentarene løpe..

Hvilket kjønn tipper du at du bærer på?

:wav
Gutt eller jente?

Jeg tror gutt
 
Jeg er sikker på at det er gutt, vet ikke helt hvorfor, men er helt sikker:hilarious:
 
Tror det blir gutt, men håper på jente! :smiley-angelic008 Eller begge deler. Få se hvor mange det er. Har tul 30.06.
 
Ganske sikker på gutt, da jeg har 3 gutter fra før av :hilarious::dummy:
 
Vet ikke hvorfor jeg føler jeg bærer to. Dersom tvillinger jente + gutt. Hvis en kaaaaanskje jente :D

jeg er uansett glad for hva jeg får så lenge det er friske barn❤️
 
Last edited:
Med forrige var jeg sikker på det ble gutt, men vi fikk jente. Denne gang tror jeg vi får en jente til (så da blir det sikkert gutt).

Vi visste ikke før fødsel med forrige, og skal ikke vite denne gang heller.
 
Med forrige var jeg sikker på det ble gutt, men vi fikk jente. Denne gang tror jeg vi får en jente til (så da blir det sikkert gutt).

Vi visste ikke før fødsel med forrige, og skal ikke vite denne gang heller.
Så kult, kunne ønske jeg hadde klart det samme!! :smiley-bounce012
 
Jeg tror det er en gutt! Jeg har en av hver fra før og skal ikke vite kjønn :)
 
Vet ikke hvorfor jeg føler jeg bærer to. Dersom tvillinger jente + gutt. Hvis en kaaaaanskje jente :D

jeg er uansett glad for hva jeg får så lenge det er friske barn❤️
hvorfor tror du at du bærer to?:)
 
Jeg har 2 gutter fra før så tror nok at det blir en gutt til.
Men alle de få som vet om det tipper jente og håper litt på at de har rett :)
Blir jo like glad uansett, er jo trygt med en gutt til, men ville vært gøy å fått ei lita jente i flokken også ❤️
Helst for at jeg vil kjøpe mange fine kjoler :p
 
Av en eller annen grunn sier jeg han når jeg snakker om babyen i magen. Kanskje fordi jeg har en gutt fra før.
 
hvorfor tror du at du bærer to?:)
Hadde to modne egg follikler ved el så tenker kaaaaanskje begge har klaffet hihi. Fikk også 1-2 digital 9-10 dpo og 3+ 19dpo men kan være tilfeldig det og.
 
Last edited:
Hadde to modne egg follikler ved el så tenker kaaaaanskje begge har klaffet hihi. Fikk også 1-2 digital 10 dpo og 3+ 19dpo men kan være tilfeldig det og.

blir gøy å se på ul:) skal du på tul?
 
Jeg tror jeg får jente siden denne graviditet er annerledes enn sist. Har en gutt fra før.
 
Back
Topp