Tåteflasker o.l

Jeg kjøpte inn både Avent og Dr Brown tåteflasker til førstemann, og det gikk fint å bruke det helt i begynnelsen.. - men så fant han ut at puppen var mye bedre [;)] Var ikke før han ble 10-11 mnd, hvor han faktisk begynte å bruke de - så de har jeg enda, er bare å kjøpe nye smokker til de.

Når det gjelder smokker bør du sjekke de som følger med i de gratispakkene, vi fikk nemlig en som var fra 6 mnd - så det var jo altfor stort for en nyfødt. Vi hadde ikke kjøpt inn noe smokk til førstemann, var ikke før han lå å sutta så mye på puppen uten å suge vi kjøpte det og da kjøpte/prøvde vi alt vi kom over for han klarte ikke å holde på noen av dem..! De vi kjøpte på Rema var de som til slutt vant [:D]

Takk for mange råd og synspunkter rundt dette, vet ikke om jeg ble klokere;-) Men har iallfall fått vite endel..hehe. Trodde man også brukte tåteflaske til drikke ellers også ettersom barnet nærmer seg ett år, men dere snakker om tåteflaskene som de kun brukes til morsmelkerstatning...Litt forvirret jeg;-)

[:D]du kan bruke flasker til vann og sukker vann.. ei venninne av meg brukte det og til te (som skal hjelpe mot kolikk)

Back
Topp