Tåteflaske

Uglemamma

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Hvilken tåteflaske anbefaler dere? Bruker avent nå, men synes hun får mye luft av det. Noen som har erfaring med andre? :)

Vi byttet til dr. Browns antikolikk flasker, og synes de er mye bedre! Men ville gått på babyshop eller barnas hus og kjøpt de "lave og tjukke" med stor åpning, i stedet for de høye og tynne for de lekker litt. :)

Babyshop hadde foresten tre for to på alle flasker hvis du er VIB medlem :)

Vi bruker mam antikolikk å de funker fjell her :) kjempe fornøyd

Så foresten på butikken i dag at avent også har kommet med antikolikk flaske, så det går jo an å gjøre et forsøk på de også :)

MAM anti-kolikk :)
Men vi ammer med mindre vi skal noe.
Sist jeg prøvde, fikk ikke pumpen ut mer enn 10-20 ml, så tviler på jeg kommer til å gi flaske, eller kunne gå ut på en stund...

Vi byttet til dr. Browns antikolikk flasker, og synes de er mye bedre! Men ville gått på babyshop eller barnas hus og kjøpt de "lave og tjukke" med stor åpning, i stedet for de høye og tynne for de lekker litt. :)
Nå har vi prøvd dr.brown å for en forskjell!! Ingen lyder når hun spiser lengre jo... :):) tusen takk for tipset!! :)

Bruke og avent men syntes ikkje ho slite me luft av den.. Heldigvis!.. :) tar flasko godt her i huset, og godt e da sio eg e ute i praksis nåken daga no..

Har du prøvd avent sine med den ringen inni? Vet ikke om de er å få tak i lenger, men de brukte jeg på eldstejenta mi fra begynnelsen. Var kjempefornøyd med de :)
Har ikke sett noen ring inni de, men skal visst være gode for å forhindre kolikk, er fornøyd så langt ihverfall :-)

vi har dr.brown, avent og mam sine antikolikk flasker, syns alle er gode i grunn. det eneste med avent sine er at han klare ikke å gape over hele tuten på en sånn måte at han ikke svelger luft. på dr brown sin lille flaske med tut fra 0 mnd og oppover og mam sin fra 0 mnd og oppover så klarer han å gape høyt nok over tuten så han ikke svelger luft :) lurer på om tutene på aventflaskene våre er for litt større barn kanskje, har ikke fulgt med på det når jeg kjøpte de flaskene

Back
Topp