Tåneglene til baby?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Fingernegler vokser som ugress. En har ikke før klart å rive/bite/klippe alle, så er de lange igjen (jeg tar somregel 1-2 på morgenstellet, så mange som hun har tålmodighet til. I går to, i dag de neste åtte...)

Men tåneglene? De har jeg vel ikke tatt enda. Hun er to måneder, Fingernegler er tatt flere ganger, men tåneglene vokser ikke like fort?
 
Fingernegler vokser som ugress. En har ikke før klart å rive/bite/klippe alle, så er de lange igjen (jeg tar somregel 1-2 på morgenstellet, så mange som hun har tålmodighet til. I går to, i dag de neste åtte...)

Men tåneglene? De har jeg vel ikke tatt enda. Hun er to måneder, Fingernegler er tatt flere ganger, men tåneglene vokser ikke like fort?
Nei, de gjør ikke det. Det gjør jo ikke våre heller ;)
Jeg har kun klippet storetåneglen, men resten er bittesmå. Fingerneglene derimot... Vokser som ugress! Hun har allerede gitt seg selv et ordentlig stygt klor på kinnet :( Det viser fremdeles som et lite arr.
 
At de vokser saktere er jo greit nok, det vet jeg.

Men at de ikke er så lange at de må klippes enda på 10 uker var lenger enn jeg husket fra de andre ungene
 
Back
Topp