Tåkelitens lille dagbok

Mye opp og nedturer i det siste med blødninger fra helvete med noen hinnsides smerter, til bare å ta blodprøve for kontroll for å sjekke til plutselig at man er gravid alikevel.

Skjønner enda ingen ting! Tror det ikke helt før jeg har vært på ultralyd!!!
 
Er du gravid?! :D

GRATULERER! :D
 
Gratulerer ❤️:D
 
Er du gravid?! :D

GRATULERER! :D

Siste blodprøven viste hcg på nesten 700, og første var på litt under 200.. Men sliter med å tro det før jeg får sett det på ultralyd. Har tross alt hatt "mensen fra helvete" i en uke... Så var veldig uventet!
 
Gratulerer :D Håper blødningene er uskyldige og at spira fortsetter å vokse ❤
 
Gratulerer :D Håper blødningene er uskyldige og at spira fortsetter å vokse ❤

Tusen takk!!

Sluttet å blø på lørdag, eller ørlite på søndag, men en nedten en hel uke med blødning syns jeg er rart. Veldig rart! Så har fått tidlig ultralyd senere i uken for å sjekke, så tror nok ikke jeg har hundre prosent troen før den!

Men håper virkelig at spiren vokser og koser seg inni meg!!! ❤️
 
Tusen takk!!

Sluttet å blø på lørdag, eller ørlite på søndag, men en nedten en hel uke med blødning syns jeg er rart. Veldig rart! Så har fått tidlig ultralyd senere i uken for å sjekke, så tror nok ikke jeg har hundre prosent troen før den!

Men håper virkelig at spiren vokser og koser seg inni meg!!! ❤️
Det høres jo veldig lovende ut med stigende HCG da, så vi får krysse fingrene enda litt til :D godt du har fått time for UL!
 
Da har jeg fått sett en liten hule i magen! Så lille klorer deg fast til tross for blødningene jeg har hatt!!

For tidlig å se selve fosteret, men sen hadde en fin sekk sa legen!

Nå begynner jeg å tro at jeg virkelig er gravid!!!! ❤️
 
Back
Topp