Tåkelitens lille dagbok

Ferdig!!!!!

Fikk ikke noe i hånden dessverre, og var superredd. Nå ligger det seks egg og koser seg og jeg er superspent på telefon i morgen!!!

Dette her er ikke noe for pyser altså! Syns vi alle skal gi oss selv ros dor alt vi går gjennom!

Nå bare gleder jeg meg til telefonen!!!
 
Ferdig!!!!!

Fikk ikke noe i hånden dessverre, og var superredd. Nå ligger det seks egg og koser seg og jeg er superspent på telefon i morgen!!!

Dette her er ikke noe for pyser altså! Syns vi alle skal gi oss selv ros dor alt vi går gjennom!

Nå bare gleder jeg meg til telefonen!!!
Gratulerer med overstått! Jeg ligger helt likt med deg, hadde uttak i dag jeg og :) fikk ut fem egg, litt skuffa siden jeg har hatt 9-13 tidligere, men på laben sa de at de så veldig fine ut, så vi satser på kvalitet over kvantitet :) telefonen i morra blir nervepirrende! Herregud, alt vi skal gjennom, dette er definitivt ikke en lek for pyser! Håper eggende og gubbenes bidrag har party i skapet i natt ;)
 
Gratulerer med overstått! Jeg ligger helt likt med deg, hadde uttak i dag jeg og :) fikk ut fem egg, litt skuffa siden jeg har hatt 9-13 tidligere, men på laben sa de at de så veldig fine ut, så vi satser på kvalitet over kvantitet :) telefonen i morra blir nervepirrende! Herregud, alt vi skal gjennom, dette er definitivt ikke en lek for pyser! Håper eggende og gubbenes bidrag har party i skapet i natt ;)


Ja, det er superspennendes! Gratulerer til deg og!!!
Her har gubben sterilisert seg før vi møttes, derfor så har vi ICSI, så det blir spennendes å se hvor mange det er i morgen!

Jeg hadde fjorten poser når vi startet, men ikke alle som modnet, det var litt nedtur. Men håper jo at det ene vi trenger er ett av de vi har fått ut.

Er supertrøtt i dag, men det er vel etterdønninger av morfinen og beroligendes medisin, så her blir kvelden tilbragt på sofaen.
 
Får ikke sove, tenker bare på de små eggene mine som ligger på klinikken langt fra meg og vokser og kanskje deler seg akkurat i dette øyeblikk.

Det er så fantastisk og så forunderlig alt sammen!!!! Helt rørt jeg!
 
Gratulerer som ruger :D Krysser fingrene for at det varer lenge! Fikk du noen på frys? :)
 
Virkelig ikke!! Hvordan er formen da?

Formen er egentlig bra, men trøtt og litt hormonell, men det tror jeg er etterdønninger av alle hormonene jeg har sprøyter i meg (eller kanskje det er de stikkpillene)

Men syns det er skummelt å være alt for aktiv, og livredd for å gjøre noe dumt.
 
Har så lyst til at test dato skal være nå!! Er så utålmodig!!!
Hvor tidlig "kan" man teste egentlig?
Jeg må vel smøre meg med tålmodighet... Sukk
Ruger og ruger ❤️
 
Jeg testet positivt en uke etter innsett, men man burde nok vente litt til for å ikke bli skuffet over negativ test selv om det har klaffet :)
 
Har så lyst til at test dato skal være nå!! Er så utålmodig!!!
Hvor tidlig "kan" man teste egentlig?
Jeg må vel smøre meg med tålmodighet... Sukk
Ruger og ruger ❤️
Vent ihvertfall til rugedag 10 tenker jeg ;) da vet du ihvertfall at ovitrelle er ute, og at det ikke er den som gir strek :) her ruges det også for harde livet, tenker kanskje å holde meg helt til testdato, men mulig jeg sprekker noen dager før ;)
 
Vent ihvertfall til rugedag 10 tenker jeg ;) da vet du ihvertfall at ovitrelle er ute, og at det ikke er den som gir strek :) her ruges det også for harde livet, tenker kanskje å holde meg helt til testdato, men mulig jeg sprekker noen dager før ;)

Med rugedag ti, mener du da fra vi satte inn egget eller fra befruktningsdagen?

Skal prøve å holde meg så lenge som mulig (men har jo allerede fått ti tester billig fra nett, så har jo litt å gå på..)

*Superspent full av sommerfugler* ❤️
 
Last edited:
Med rugedag ti, mener du da fra vi satte inn egget eller fra befruktningsdagen?

Skal prøve å holde meg så lenge som mulig (men har jo allerede fått ti tester billig fra nett, så har jo litt å gå på..)

*Superspent full av sommerfugler* ❤️
Rugedag 1 regner jeg som dagen etter innsett :) testing før det er rein risikosport tenker jeg, med både falsk negativ og falsk positiv som sannsynlig utfall ;)
 
Klør i fingrene etter å teste!!!

Men stikker og klør i puppene og de har vokst, og ikke minst er de vonde, så magefølelsen er god nå! Eller kan jeg kanskje si puppefølelsen er god siden de er de jeg føler noe i
 
Back
Topp