Sytetråd!

Imogene

Forumet er livet
VIP
** SJELER MED INTOLERANSE FOR SYT BES TREKKE SEG UT AV TRÅDEN. STERKE SCENER KAN FOREKOMME**

Kom igjen, jenter - syt alt dere kan, og høst sympati!

er dritlei av svangerskapet nå...

er lei av;
BEKKENSMERTER
KRAMPER I HOFTENE
VERK I RIBBEIN
KYNNERE
HALSBRANN
VANN I KROPPEN.
SLITE MED OG TA PÅ SOKKER OG TRUSE!!

vært sykemeldt hele svangerskapet, og er så lei nå!!! om natta våkner jeg hele tiden med stivnet hofter og kramper i de, det er så låkt!!!

er så lei av bekkenløsning, kynnere og av å våkne enten hver time eller annenhvertime løpet av hele natta.. vil ha 1 hel natt søvn før babyen kommer! er aldri helt uthvilt...

Dritt lei av å være gravid, har spydd hver dag siden uke 10,
vondt i hoftene mine
masse halsbrann
vond rygg
lei av å tisse 2-3 ganger hver natt
vært sykemldt siden 30-09, begynner å bli kjipt å gå her hjemme , orker jo ikke gjøre stort..
I tilegg er jeg syk, vært det 1 uke nå, hoster og hoster, tett i nesa,feber, holder på å tisse på meg ørten ganger hver dag grunnet hostingen, legen ville ikke gi meg noe for hosten, må vente på  noe prøvesvar.

smorfen skrev:
er dritlei av svangerskapet nå...

er lei av;
BEKKENSMERTER
KRAMPER I HOFTENE
VERK I RIBBEIN
KYNNERE
HALSBRANN
VANN I KROPPEN.
SLITE MED OG TA PÅ SOKKER OG TRUSE!!

vært sykemeldt hele svangerskapet, og er så lei nå!!! om natta våkner jeg hele tiden med stivnet hofter og kramper i de, det er så låkt!!!

Har bekkensmerter selv, og endel halsbrann og kynnere. Vet nøyaktig hvordan det er å våkne om nettene i smerter og at det er ubehagelig!
Et tonn sympati oversendes

*venterNr3** skrev:
er så lei av bekkenløsning, kynnere og av å våkne enten hver time eller annenhvertime løpet av hele natta.. vil ha 1 hel natt søvn før babyen kommer! er aldri helt uthvilt...

Det er så ufattelig slitsomt å ikke sove sammenhengende lenger enn en times tid. Sliter med det samme selv. Hele 2012 har vært slik Jeg er mer sliten nå enn jeg var i ammetåka, da jeg ammet hver 2.-3. time om natten da sønnen min var nyfødt...
Du har min fulle sympati!

Er møkk lei av å være konstant sliten og trøtt fordi jeg ikke har sovet mer enn 3 timer sammenhengende de siste 70 åra (kjennes det som....). Drit lei av å ligge våken et par timer midt på natta for no reason - og så våkner toåringen en time etter at jeg har klart å sovne igjen.... Urrgh...

Og -  jeg er godt forsynt av å være forkjøla - begynte med sår hals for 13 dager siden, og har etter det vært gjennom tett nese, snørr&hoste, og nå har jeg pinemæ begynt på sår hals igjen.... Toogeihalv uke til babyen kommer - og jeg kunne tenke meg en litt friskere opplading.... sutresutresutre.....

Ellers - skal bli godt å få en slutt på: sure oppstøt, halsbrann, for korte armer, å dytte borti absolutt alt og alle med magen,å løpe på do heile tida osv osv....

Dette var en god ide, for nå har jeg fått nok!! Ikke nok med sykemelding pga bekkenløsning og mye kvalme så har jeg også vonde kynnere og ødem.. Merket vann i kroppen fordi jeg driver å våkner når armen min sovner, ille nok av å våkne av tisseturer.. Driver også å brygger på noe. Er så å si sofa liggende fra før, trenger ikke bli mer dårlig... VELDIG klar for å presse ut denne babyen.... Deilig å få det ut :D

Da får jeg syte litt også
Jeg er dritt lei av å puste som en hval etter å ha gått noen trappe trinn, og bekkenløsning.Jeg ser frem til å få igjen kroppen min, orker jo ikke noe...

Så flott med en sytetråd :-D

Da kan jeg kanskje slippe å klage til sambo.....
Er nå så lutalei av bekkensmerter og pustevansker!! Kjennes jo ut som om alt skal hoppe ut av ledd når jeg snur meg i senga. Vondt er det, og høyt smeller det. For ikke å snakke om hvor fort sliten jeg blir av trapper og bakker....

Jeg kan ta hodepine, kvalme og hyppige dobesøk. Det er ingenting...
Men det som plager meg mest nå, og som egentlig er skikkelig teit.. Det er de stadig økende pigmentflekkene jeg har fått på halsen og i nakken. Og nå fant jeg noen i ansiktet :-(
Vet at de forsvinner igjen, men ser så håpløst ut akkurat nå. Føler at jeg ser skikkelig møkkete ut, og at folk tror det også :-(

er lei av å vaske klær, fordi vaskerommet ligger i 4 etg, og vi bor nederst. Holder jo på å dø på tur opp, og på tur ned får jeg kramper! :P

Ellers gleder jeg meg til å bli kvitt sure oppstøt :P

er det bare meg som håper fødsel starter av seg selv i uke 37??? da er jo liksom babyen ferdig.. jeg er klar for det!!!

Nei, smorfen. Det hadde vært greit om den startet i uke 37. Det er jo bare to uker til :-p

Aah! Sabla deilig å se at en ikke er alene om å være lei! Det verste jeg hører er overpositive høygravide som liksom ikke har en eneste plage og bare koser seg. Det kan jeg ikke forstå at går an! Går litt opp og ned her, noen dager er jeg "lett" og energisk, mens andre dager er bånn i bøtta! Ryggplager, følelsen av å veie et tonn, nedpress, hormoner og halsbrann (!!!) er mine verste. Gleder meg til å få ho ut snart, denne lille bølla! :-)

smorfen skrev:
er det bare meg som håper fødsel starter av seg selv i uke 37??? da er jo liksom babyen ferdig.. jeg er klar for det!!!

Jeg håper faktisk litt at den popper ut denne uken, eller iaff før uke 37....

Lykke'i'magen skrev:
Aah! Sabla deilig å se at en ikke er alene om å være lei! Det verste jeg hører er overpositive høygravide som liksom ikke har en eneste plage og bare koser seg. Det kan jeg ikke forstå at går an! Går litt opp og ned her, noen dager er jeg "lett" og energisk, mens andre dager er bånn i bøtta! Ryggplager, følelsen av å veie et tonn, nedpress, hormoner og halsbrann (!!!) er mine verste. Gleder meg til å få ho ut snart, denne lille bølla! :-)

Tror vi alle begynner å bli litt lei jeg..... Sa det til JM at nå var jeg klar for å bli ferdig, men samtidig vil jeg gjerne at den lille blir det er i noen uker til :-p
Men å som jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min!

smorfen skrev:

Det håper IKKE jeg! Det er en uke til jeg er 37 uker, og jeg har en leilighet å selge og skal flytte inn i hus før snuppa kommer!

*panikk*

Irismor skrev:

smorfen skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du håper du får en prematurbaby?

Imogene skrev:

Det håper IKKE jeg! Det er en uke til jeg er 37 uker, og jeg har en leilighet å selge og skal flytte inn i hus før snuppa kommer!

*panikk*

Krysser fingra for at du rekker å flytte inn i huset før vesla kommer :-)
Men jeg er sikker på at det går fint uansett :-)

Sikkert fordi hun er innmari lei, og det var nok ikke så alvorlig ment :) 

Imogene skrev:

Irismor skrev:

smorfen skrev:

Kan jeg spørre hvorfor du håper du får en prematurbaby?

Back
Topp