Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bakemamma skrev:
Aah! Sabla deilig å se at en ikke er alene om å være lei! Det verste jeg hører er overpositive høygravide som liksom ikke har en eneste plage og bare koser seg. Det kan jeg ikke forstå at går an! Går litt opp og ned her, noen dager er jeg "lett" og energisk, mens andre dager er bånn i bøtta! Ryggplager, følelsen av å veie et tonn, nedpress, hormoner og halsbrann (!!!) er mine verste. Gleder meg til å få ho ut snart, denne lille bølla! :-)Lykke'i'magen skrev:
Tror vi alle begynner å bli litt lei jeg..... Sa det til JM at nå var jeg klar for å bli ferdig, men samtidig vil jeg gjerne at den lille blir det er i noen uker til :-p
Men å som jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min!
Sikkert fordi hun er innmari lei, og det var nok ikke så alvorlig ment :)Fucoc skrev:
Imogene skrev:
Irismor skrev:
er det bare meg som håper fødsel starter av seg selv i uke 37??? da er jo liksom babyen ferdig.. jeg er klar for det!!!smorfen skrev:
Jeg håper faktisk litt at den popper ut denne uken, eller iaff før uke 37....
Kan jeg spørre hvorfor du håper du får en prematurbaby?
er det bare meg som håper fødsel starter av seg selv i uke 37??? da er jo liksom babyen ferdig.. jeg er klar for det!!!smorfen skrev: