Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er dritlei av svangerskapet nå...smorfen skrev:
er lei av;
BEKKENSMERTER
KRAMPER I HOFTENE
VERK I RIBBEIN
KYNNERE
HALSBRANN
VANN I KROPPEN.
SLITE MED OG TA PÅ SOKKER OG TRUSE!!
vært sykemeldt hele svangerskapet, og er så lei nå!!! om natta våkner jeg hele tiden med stivnet hofter og kramper i de, det er så låkt!!!
er så lei av bekkenløsning, kynnere og av å våkne enten hver time eller annenhvertime løpet av hele natta.. vil ha 1 hel natt søvn før babyen kommer! er aldri helt uthvilt...*venterNr3** skrev:
Aah! Sabla deilig å se at en ikke er alene om å være lei! Det verste jeg hører er overpositive høygravide som liksom ikke har en eneste plage og bare koser seg. Det kan jeg ikke forstå at går an! Går litt opp og ned her, noen dager er jeg "lett" og energisk, mens andre dager er bånn i bøtta! Ryggplager, følelsen av å veie et tonn, nedpress, hormoner og halsbrann (!!!) er mine verste. Gleder meg til å få ho ut snart, denne lille bølla! :-)Lykke'i'magen skrev:
er det bare meg som håper fødsel starter av seg selv i uke 37??? da er jo liksom babyen ferdig.. jeg er klar for det!!!smorfen skrev:
Irismor skrev:
er det bare meg som håper fødsel starter av seg selv i uke 37??? da er jo liksom babyen ferdig.. jeg er klar for det!!!smorfen skrev:
Jeg håper faktisk litt at den popper ut denne uken, eller iaff før uke 37....
Imogene skrev:
Det håper IKKE jeg! Det er en uke til jeg er 37 uker, og jeg har en leilighet å selge og skal flytte inn i hus før snuppa kommer!
*panikk*
Imogene skrev:
Irismor skrev:
Jeg håper faktisk litt at den popper ut denne uken, eller iaff før uke 37....
Kan jeg spørre hvorfor du håper du får en prematurbaby?