Sytetråd - NATTAMMING

Jeg nattammer 4 ganger om natten ca. Er det mange som har begynt med avvenning? Jeg føler jeg nesten må forsvare at jeg nattammer enda, nesten som det blir sett ned på... men det er eneste måten jeg får nok søvn på [emoji28] pluss samsoving er jo koselig.

Men skal jobbe natt når jeg skal tilbake til jobb så må vel avvenne det etterhvert [emoji28] tips og råd til dette så det ikke blir så alt for sårt?
Jeg føler det samme! Men samsover fortsatt og hu har av seg selv trappet ned på antallet. Oftest 2-4 nå mot annenhver time døgnet rundt tidligere. [emoji4]
Samboeren er mindre fornøyd da siden han snuser og vi har justerbare senger så sover vi ikke sammen, men på hvert vårt rom [emoji6]
 
Må si det er farlig fort det melka forsvinner!! Så fort husket jeg ikke og trudde jeg aldri det skulle gå, men er ok pes det for å prøv å å bevare melk på dagtid! Ja, bedt på en måte om det selv også da jeg kuttet ut nattamming, men både jeg og mini har hatt det veldig bra siden da med tanke på andre ting :)
God natt!
 
Må si det er farlig fort det melka forsvinner!! Så fort husket jeg ikke og trudde jeg aldri det skulle gå, men er ok pes det for å prøv å å bevare melk på dagtid! Ja, bedt på en måte om det selv også da jeg kuttet ut nattamming, men både jeg og mini har hatt det veldig bra siden da med tanke på andre ting :)
God natt!

Har dere fått til å avslutte nattamming og har det hatt store konsekvenser for melk på dagtid? Hvor lenge går du uten å amme?
 
Har dere fått til å avslutte nattamming og har det hatt store konsekvenser for melk på dagtid? Hvor lenge går du uten å amme?
Begynt med flaske om natt, som han får rundt kveldsmat og 1 til klokka 5 ca
Dæ ammer han igjen i 9tida ca, så frukt på neste måltid pupp på neste og middag etter det og kanskje en pupp mellom middag og kveldsmat og så litt pupp rett før legging mer som kos.
Synes gutten virker mer sopin og brystene sikkelig tomme for melk. Alltid hatt bruk for ammeinnlegg men ikke nå lengre og alt dette etter slutt på nattamming.

Nå begynner jeg å skjønne sammenheng mellom babyer som sover hele natten og mor som mister melk totalt
 
Begynt med flaske om natt, som han får rundt kveldsmat og 1 til klokka 5 ca
Dæ ammer han igjen i 9tida ca, så frukt på neste måltid pupp på neste og middag etter det og kanskje en pupp mellom middag og kveldsmat og så litt pupp rett før legging mer som kos.
Synes gutten virker mer sopin og brystene sikkelig tomme for melk. Alltid hatt bruk for ammeinnlegg men ikke nå lengre og alt dette etter slutt på nattamming.

Nå begynner jeg å skjønne sammenheng mellom babyer som sover hele natten og mor som mister melk totalt

Okei :) bra dere sover litt bedre da.
Tidligere sov min fra ca 20:00-04/05 uten pupp, og fullammet uten å merke noe på melkemengden. Skal kutte ned på nattmåltidene (spiser 19,23,01,04,06,07 så litt vel ofte) så spent på hvordan det går :rolleyes:
 
Okei :) bra dere sover litt bedre da.
Tidligere sov min fra ca 20:00-04/05 uten pupp, og fullammet uten å merke noe på melkemengden. Skal kutte ned på nattmåltidene (spiser 19,23,01,04,06,07 så litt vel ofte) så spent på hvordan det går :rolleyes:
Men her har mini for det meste og enda mer nå sett på pupp som kos og ikke my til matfat selv om vi har fullammet til fylte 6,5mnd:p:happy:
 
Back
Topp