Syter og klager!

MissV

Forelsket i forumet
Nå skal jeg bare syte og klage litt!! Vet ikke hvor jeg vil med dette men må få det ut! Er veldig glad i jobben min, og gleder meg til hver dag nesten! Jeg var sykemeldt i to uker pga ekstrem trøtthet og følte meg utmattet etter jobb. Gleder meg til 100% igjen og følte meg mye bedre etter to uker med halve dager på jobb. Onsdag denne uken begynte jeg å jobbe fult. Jeg er absolutt helt utslitt!! Sliter med at jeg blir svimmel til tider og utider. Jeg har dundrende hodepine, som begynner ved venstre kinnben! I går hadde jeg strålinger nedover begge bena på baksiden og klarte ikke stå stille. Jeg kommer hjem og bare ligger på sofaen før det er tid for senga. Det var jo ikke slik det skulle bli!! ;(
Phuh.. Beklager dagens sytestatus!

Jeg var slik som deg og følte meg så heldig med så mye energi og det var jo så mye jeg skulle gjøre på jobben, men begynner kroppen å verke så er det et tegn på at den vil ha ro, selv om du ikke føler du selv trenger. Så jeg ville nok tatt en sykemelding igjen med bare halve dager. Det er nok lurt nå!

Jeg var slik som deg og følte meg så heldig med så mye energi og det var jo så mye jeg skulle gjøre på jobben, men begynner kroppen å verke så er det et tegn på at den vil ha ro, selv om du ikke føler du selv trenger. Så jeg ville nok tatt en sykemelding igjen med bare halve dager. Det er nok lurt nå!
Huff :( vil fungere optimalt!! Men kanskje jeg må innse at jeg ikke er helt der riktig enda :( føler det er et nederlag på en måte.. Litt flaut.. Huff nei vet ikke- er bare lei meg nå!

Jeg har jobbet 75prosent uka her etter å ha vært helt sykmeldt i to uker. Idag orket ikke kroppen mer, iskald (feber?) og bare sofa og pledd som er bra nok. Prøver å lytte til kroppen og hvile mest mulig men..

Hjelper kanskje ikke så mye for deg, men jeg vet åssen du har det.. Og her kan du klage så mye du vil ;)

Jeg har jobbet 75prosent uka her etter å ha vært helt sykmeldt i to uker. Idag orket ikke kroppen mer, iskald (feber?) og bare sofa og pledd som er bra nok. Prøver å lytte til kroppen og hvile mest mulig men..

Hjelper kanskje ikke så mye for deg, men jeg vet åssen du har det.. Og her kan du klage så mye du vil ;)
Tusen takk for oppmuntrende ord!! Ligger også og kjenner på om jeg begynner å bli syk- kald, fryser og hodepine! Mannen har satt ostesmørbrød i ovnen, kanskje litt mat hjelper. Dette var en av de skikkelig møkka dagene!!

Har det slik jeg og...utrolig tungt..og har en krevende jobb..men vil ikke sykmelde meg...vet jeg må sykmelde med etterhvert pga av bekkenløsning, så biter sammen tennene nå og håper 'glans og glød' perioden kommer snart;) hehe

Har det slik jeg og...utrolig tungt..og har en krevende jobb..men vil ikke sykmelde meg...vet jeg må sykmelde med etterhvert pga av bekkenløsning, så biter sammen tennene nå og håper 'glans og glød' perioden kommer snart;) hehe
Håper dagen i morgen blir bedre, så får eg slappe av og sove mye i helga. Om det ikke er bedre så får jeg ringe legen på mandag.. :/

Noen ganger må man bare krype til korset og innse at det var for tidlig å gå tilbake 100 %. Man får dårlig livskvalitet av å ikke orke noe annet etter jobb. Hele dagen blir jo ødelagt. Det er noe forbanna driiiiit. Syns du skal hvile litt til, hvertfall så lenge du er svimmel og sånt. God bedring :)

Noen ganger må man bare krype til korset og innse at det var for tidlig å gå tilbake 100 %. Man får dårlig livskvalitet av å ikke orke noe annet etter jobb. Hele dagen blir jo ødelagt. Det er noe forbanna driiiiit. Syns du skal hvile litt til, hvertfall så lenge du er svimmel og sånt. God bedring :)
Tusen takk!! Har nå innsett at dette ikke går i lengden.. Skal ringe legen nå og få time mandag.. Huff.. Blir så ekstremt sliten! Takk for gode ord alle sammen, det hjelper virkelig!! :)

Tenk på hvot mye energi kroppen bruker på å gro en baby :-) ikke rart vi ikke fungerer som vanlig. Det er ingen som har tjent med at vi sliter oss ut, og ingen takker oss for det heller. Så lytt til kroppen sier jeg :-)

Back
Topp