Syteklagetråd

Seriøst? :-O har du alltid hatt det sånn?! Og er noen dager verre enn andre?
Ja alle dager er sånn, men noen verre enn andre. Har ikke funnet ut av det før nå. Hadde brokk i mellomgulvet som jeg fjernet for 4 år siden. Den har fungert som en klaff i alle år så var etter den ble fjernet at det ble så ille. Nå er det værre enn før og blir snart gal!!! Fikk egentlig ikke lov til å operere på grunn av kramper i spiserør, men nå får jeg lov alikevel siden krampene har roet seg:)

Ja alle dager er sånn, men noen verre enn andre. Har ikke funnet ut av det før nå. Hadde brokk i mellomgulvet som jeg fjernet for 4 år siden. Den har fungert som en klaff i alle år så var etter den ble fjernet at det ble så ille. Nå er det værre enn før og blir snart gal!!! Fikk egentlig ikke lov til å operere på grunn av kramper i spiserør, men nå får jeg lov alikevel siden krampene har roet seg:)
Stakkars deg :-( :-( håper det ordner seg!

Hoster og hoster, tett i brystet og nesa, og meldt dårlig vær på 17. mai. Åeh. :(

Jeg er lei av å vente på engangsstønaden :( vet det er rød dag idag, men pokker heller! De tar seg god tid på NAV.

Jeg HATER å være gravid! Sover dårlig, vondt overalt, 36 uker idag, så om en uke er han hjertlig velkommen ut!!!

Stor klem til alle!

Dritlei av å føle at alle andre har så jævlig orden på alt, rent og fint hus, fin bil, baker, jobber, god økonomi og perfekte familier. Mens jeg orker ikke en drit :-P

Back
Topp