Ekstrem reflux. Født uten den klaffen mellom magesekk og spiserør.Huffda.. Omgangssyke? Hørtes veldig kjipt ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ekstrem reflux. Født uten den klaffen mellom magesekk og spiserør.Huffda.. Omgangssyke? Hørtes veldig kjipt ut!
Seriøst? :-O har du alltid hatt det sånn?! Og er noen dager verre enn andre?Ekstrem reflux. Født uten den klaffen mellom magesekk og spiserør.
Ja alle dager er sånn, men noen verre enn andre. Har ikke funnet ut av det før nå. Hadde brokk i mellomgulvet som jeg fjernet for 4 år siden. Den har fungert som en klaff i alle år så var etter den ble fjernet at det ble så ille. Nå er det værre enn før og blir snart gal!!! Fikk egentlig ikke lov til å operere på grunn av kramper i spiserør, men nå får jeg lov alikevel siden krampene har roet segSeriøst? :-O har du alltid hatt det sånn?! Og er noen dager verre enn andre?
Ekstrem reflux. Født uten den klaffen mellom magesekk og spiserør.
JaÅj! Er du konstant plaga med det da elller!?
Jasitter å sover og er langtidssykemeldt
TakkHvordan syk er du? God bedring!
God bedringTakkjeg er potte tett, hoster, og vondt i bihulene. I tillegg har jeg fått uvi ser det ut som. Føler meg så heldig
![]()
Stakkars deg :-( :-( håper det ordner seg!Ja alle dager er sånn, men noen verre enn andre. Har ikke funnet ut av det før nå. Hadde brokk i mellomgulvet som jeg fjernet for 4 år siden. Den har fungert som en klaff i alle år så var etter den ble fjernet at det ble så ille. Nå er det værre enn før og blir snart gal!!! Fikk egentlig ikke lov til å operere på grunn av kramper i spiserør, men nå får jeg lov alikevel siden krampene har roet seg![]()
Ser heldigvis sånn utStakkars deg :-( :-( håper det ordner seg!
Jasitter å sover og er langtidssykemeldt
Som jeg skulle ha sagt det selvDritlei av å føle at alle andre har så jævlig orden på alt, rent og fint hus, fin bil, baker, jobber, god økonomi og perfekte familier. Mens jeg orker ikke en drit![]()
Så bra! Du kan jo ikke ha det sånn resten av livet.Ser heldigvis sånn ut![]()