Syte- og klagetråden vår

Jeg er blitt sprø for lenge siden! Selv om det er sommer så skal ikke barna være våken til langt ut på natt,er min mening! Han ser det ikke selv før gutten er så sliten at han slår seg vrang. Siste episode vi hadde med storebror,der han slo seg vrang er bare et par uker siden, da fikk han ikke være med ungdommen på fjellet kl 23 på kvelden, og han hylte og ropte. Dagen etter dro han til mammaen sin,der har han ikke noe annet valg enn og legge seg til normal tid.

Har prøvd utallige ganger,funker en liten stund, så er det tilbake.
Skulle ønske jeg fikk lov å jobbe videre i sommer, så hadde vi ikke vært så mye på hytta!
Så bra at mora ihvertfall kan være konsekvent... Hva tenker han om hvordan dere skal oppdra barna dere har felles?

Jeg har begynt å bare ta vitaminbjørner. Jeg klarer ikke svelge tabletter. Alltid hatt trangt svelg, men nå spyr jeg om jeg prøver. Så nytter jo ikke når jeg spyr dem rett opp igjen. :p
Nå må du gi deg! Jeg kjøpte bjørner forrige uke og gjør det samme nå! :P hahaha!

Nå må du gi deg! Jeg kjøpte bjørner forrige uke og gjør det samme nå! :P hahaha!
Hahaha, dette er nesten for galt! :P :D
Klarer ikke de Omega 3 fiskene da. Fytti grisen så kvalmt. Må bare prøve å spise litt ekstra mye fisk. :p

Hahaha, dette er nesten for galt! :P :D
Klarer ikke de Omega 3 fiskene da. Fytti grisen så kvalmt. Må bare prøve å spise litt ekstra mye fisk. :p
Tar omega kapslene i stedet, må bare puste riktig for ikke gulpe de opp igjen :P

Jeg er så sykt sliten om dagen!!! Har så lyst til å bare få slappe av litt men det kommer aldri noen mulighet:( skulle endelig få litt alenetid og slappe av etter arbeidsuka mens jentungen sov og mannen ikke er hjemme igår kveld, men da slo jentungen seg fullstendig vrang og grein til kl 22. Og i natt har det vært opp kl 12, opp kl 3, opp kl 4.30 og akkuratt vært oppe litt før 6 igjen.... Snart våkner hun vel helt og skal opp og fra kl 10 får jeg besøk som ska være her hele dagen og imårra er det jobb igjen:( jeg har bare lyst på en dag å slappe av!!! :( sove lenge, meg-tid et eller annet, men det går jo F aldri! Blir gal av å være så sliten. Så da fikk jeg klage litt her inne..

Jeg er så sykt sliten om dagen!!! Har så lyst til å bare få slappe av litt men det kommer aldri noen mulighet:( skulle endelig få litt alenetid og slappe av etter arbeidsuka mens jentungen sov og mannen ikke er hjemme igår kveld, men da slo jentungen seg fullstendig vrang og grein til kl 22. Og i natt har det vært opp kl 12, opp kl 3, opp kl 4.30 og akkuratt vært oppe litt før 6 igjen.... Snart våkner hun vel helt og skal opp og fra kl 10 får jeg besøk som ska være her hele dagen og imårra er det jobb igjen:( jeg har bare lyst på en dag å slappe av!!! :( sove lenge, meg-tid et eller annet, men det går jo F aldri! Blir gal av å være så sliten. Så da fikk jeg klage litt her inne..
Så slitsomt :( Det er tøffe tak noen ganger! Har du mulighet til å få litt hjelp en dag, at noen kan ta jentungen en natt så du hvertfall får sove ut? Besteforeldre, tanter/onkler e.l? Håper du får litt hjelp! Klag din nød til mannen!

Så slitsomt :( Det er tøffe tak noen ganger! Har du mulighet til å få litt hjelp en dag, at noen kan ta jentungen en natt så du hvertfall får sove ut? Besteforeldre, tanter/onkler e.l? Håper du får litt hjelp! Klag din nød til mannen!
Henger meg på denne. Du må få litt hjelp før du går helt på veggen :(

Ja tror jeg må få til et eller annet iløpet av uka som kommer eller noe!

Det er godt vi kan få ut litt frustrasjon her inne. Sender deg en god klem, og håper du får litt hjelp snart, så du kan ta livet helt med ro en hel dag! :-)

Kjenner at det ikke var lurt å trille tur og dra på blåbær tur med snuppa idag. Kom opp på bakketoppen så tenkte jeg bare ''crap".
Brukte godt over 1 time på ca 1 km. Nå har jeg vondt i mellom beina!

Må bare få ut litt frustrasjon over min fantastisk søte hund som nå har innbilt svangerskap... Må si at det er tidenes dårligste match med mine hormoner om dagen!! Stakars samboer som får både min og bikkja sin syting :P
Ja... Og hormonene hennes blir ikke noe bedre av alle mine hormoner heller... Ond sirkel dette!
Også fungerer selvfølgelig ikke medisinene hennes på samme måte som di andre gangene akkurat denne gangen.

Uæh... Slo meg akkurat at neste runde med innbilt svangerskap kommer rett rundt termin!!! :(

Sliiiten! Senvakt igår, fikk ikke lagt meg før 12 igår så var det opp igjen 06.30 for jobb igjen, slutter om litt over en time. Men da kan jeg ikke dra hjem for da skal vi spise middag med svigerfamilien, igjen.. 2.gang denne uka, og sambo har allerede lovet svigersøstern og hennes mann+barn at vi skal møtes igjen i helgen. Blir gal av at han er så avhengig av sin mor og søster, kall meg sær men å henge sammen minst 3 ganger i uka blir alt for mye for min smak! Søndag er den eneste dagen denne uken som vi kunne fått sammen oss 3 som en familie, 2 uker til neste gang! Blæ

Sliiiten! Senvakt igår, fikk ikke lagt meg før 12 igår så var det opp igjen 06.30 for jobb igjen, slutter om litt over en time. Men da kan jeg ikke dra hjem for da skal vi spise middag med svigerfamilien, igjen.. 2.gang denne uka, og sambo har allerede lovet svigersøstern og hennes mann+barn at vi skal møtes igjen i helgen. Blir gal av at han er så avhengig av sin mor og søster, kall meg sær men å henge sammen minst 3 ganger i uka blir alt for mye for min smak! Søndag er den eneste dagen denne uken som vi kunne fått sammen oss 3 som en familie, 2 uker til neste gang! Blæ
3 ganger i uka ER mye! :O
Jeg syntes det var mye i min svigerfamilie, når vi traff hverandre hver søndag, og gjerne en dag til. Har du sagt noe til din kjære? Det er jo halve uka det er snakk om. :S

3 ganger i uka ER mye! :O
Jeg syntes det var mye i min svigerfamilie, når vi traff hverandre hver søndag, og gjerne en dag til. Har du sagt noe til din kjære? Det er jo halve uka det er snakk om. :S
Ja jeg nevner det nå og da, og han tar seg like nær av det nesten hver gang og lager en stor greie ut av det, prøvde å si jeg ikke orka ista men da ender det bare med at han tar med datteren vår dit og spiser der selv, og jeg gidder jo ikke sitte hjemme alene og lage middag for 1, også har jeg bare sett datteren min fort på mårran igår og mårran idag, så jeg trenger å se henne litt før hun skal legge seg igjen. Han snakker med de på tlf flere ganger om dagen hver eneste dag og de 4 dagene vi hadde ferie sammen iløpet av sommeren i år så var vi på tur til Sverige, da ville han ha de med dit også, men da satte jeg foten ned. Det endte heller med at spesielt søsteren hans ringte flere ganger om dagen for å høre hvordan det gikk og for å slå av en prat. Så måtte vi jo møtes så fort vi var hjemme igjen. Vi var jo borte i hele 4 dager.. Også har jeg prøvd å få til at vi 3 skal dra på hyttetur i over 6 mnd, og vi skal få det til snart, men det også blir med svigerfamilien plutselig. De er der hele tiden og jeg kjenner jeg blir gal:p og de skjønner liksom ikke at kanskje vi trenger tid sammen som en familie vi 3, ikke som han sin familie med meg på slep!

Ååååå kjære vene skjønner godt du blir gal!!! Hvis han ikke skjønner det får du for en periode planlegge masse greier med din familie/venner over hodet på han så det blir sånn: nei da kan vi ikke, vi skal dit og dit, også gjør du det en stund til han kaaaanskje skjønner greia! :P

Back
Topp