Syte og klage litt....:(

Trekløveret <3

Forumet er livet
Jeg er i dag 7+3 og har allerede vært ekstremt kvalm og energiløs i så og si en måned nå.. (Ja jeg er suuuperheldig som er gravid, men må få lov å klage litt fordet..)
Har for så vidt klart meg på jobb, i hvert fall kommet meg gjennom dagene på et vis.. De 2 barna jeg allerede har, og middagslaging, har vært utrolig opp og ned..mest ned.. og jeg har veldig dårlig samvittighet ovenfor dem.. Heldigvis kommer mannen hjem på onsdag etter 4uker borte så ting kan bli litt bedre for dem stakkars..
Har tenkt litt på å fått meg en ørliten sykemelding, bare for å prøve å komme meg litt oppom forhåpentligvis...men har rett og slett ikke hatt samvittighet til det ovenfor mine kollegaer som da hadde fått det ganske tøft...
Men denne helgen har vært gruuusom, følt meg skikkelig skikkelig fyllasjuk og bare mentalt nede.. griner for ingenting.. Heldigvis har en god venninne kidnappet barna mine noen timer i dag...!!!
Neste uke har jeg mye som ligger på skuldrene mine ift til både jobb og ting jeg har påtatt meg privat, møter her og der osv... sitter å aner ikke hvordan jeg skal klare det og har egentlig bare lyst å få meg en sykemelding før det kanskje det blir totalt krasj... Samtidig så får jeg meg ikke helt til å gjøre det, ift til å "skulke" alt på jobb...
Neste uke igjen blir kanskje litt bedre igjen da...ift til press som ligger på meg...men...jah...vet ikke helt hvor jeg vil med dette..men var kanskje litt godt å få tømt meg litt....

Stakkars, det er lov å klage litt, kjære deg <3
Det er en påkjenning å gå gravid, det er ikke til å komme utenom.
Syns du høres tøff ut jeg som allikevel styrer heimen med to barn fra før, og mann vekkreist!! Ikke tenk så mye på alt du burde gjort, alt ordner seg. Ta litt ekstra vare på deg selv nå når han kommer hjem, og ikke vær redd for å be om hjelp fra andre. ALLE forstår deg <3
Sender deg en trøstende godklem <3

Kanskje det blir bedre når mannen din kommer hjem og du får slappet mer av :) selv hadde jeg nok krøpet til korset og fått en sykemelding. Det er virkelig beundringsverdig det du gjør! Jeg er dødsliten selv, men da er mannen hjemme og har bare ett barn :p og der styrer du på og er gressenke i tillegg. Imponerende, men slit deg ikke ut! La ikke dårlig samvittighet ift jobben ødelegge deg. Ønsker deg masse lykke til <3

Har forresten vært en tur på jobb, fått gjort den ene tingen jeg måtte i dag, og ble sendt hjem igjen... Godt, men samtidig et nedsig.... Ønsker virkelig å holde meg i jobb til permisjon..!

Back
Topp