Syte-klage tråd

Idag trodde jeg dagen skulle være god. Sovet godt inatt og alt.
Men fra jeg stod opp, har bikkja bare sutret da hun vil ut hele tiden, så gikk tur med henne selv om jeg bare vil ligge på sofaen.. det hjalp ikke for Hu var likedan når jeg kom tilbake fra tur..

Og alt jeg skulle rydde i dag har resultert i at jeg enten har mistet ting i gulvet, sølt masse vann på gulvet da jeg mister ting med vann i, og nå kjenner jeg skikkelig irritasjons følelse i hele meg :(

Slitsomt !!! Æææ måtte bare få det ut ! Føler meg skikkelig klumsete og j***

Alt for tidlig, men gleder meg til babyen kommer ut, slik jeg får tilbake kroppen min! Den er ikke laget for p bære frem barn!! :(

Åh jeg er så ENIG, gleder meg enormt til å få tilbake kroppen min, selv om man ikke får den for seg selv på en stund pga amminga, og den ikke blir den samme igjen, men bare det å ikke ha en sånn "parasitt" inni der som gjør alt vondt og teit, DET skal bli godt det =D Å ikke være gravid lenger! Woho!

Idag trodde jeg dagen skulle være god. Sovet godt inatt og alt.
Men fra jeg stod opp, har bikkja bare sutret da hun vil ut hele tiden, så gikk tur med henne selv om jeg bare vil ligge på sofaen.. det hjalp ikke for Hu var likedan når jeg kom tilbake fra tur..

Og alt jeg skulle rydde i dag har resultert i at jeg enten har mistet ting i gulvet, sølt masse vann på gulvet da jeg mister ting med vann i, og nå kjenner jeg skikkelig irritasjons følelse i hele meg :(

Slitsomt !!! Æææ måtte bare få det ut ! Føler meg skikkelig klumsete og j***

Isj, one of those days... Går det an å bare gå og legge seg igjen? Hehe, det er det jeg gjør på sånne dager når alt bare blir feil...

Isj, one of those days... Går det an å bare gå og legge seg igjen? Hehe, det er det jeg gjør på sånne dager når alt bare blir feil...

Hehe, tror jeg har sovet bort 4 timer idag... våknet at mannen kom hjem med 2 cheese burgere fra MC hehe.. i love it så nå går det litt bedre iallefall:)

Hehe, tror jeg har sovet bort 4 timer idag... våknet at mannen kom hjem med 2 cheese burgere fra MC hehe.. i love it så nå går det litt bedre iallefall:)
Burde jeg aldri lest!! Fikk såååå lyst på cheeseburger fra MC nå!!!

Tenk på at en MC Donalds burger kan stå urørt i et helt år uten å mygle hehe..Fikk du fremdeles lyst på MC Donalds?
Hehe, nei :p men det er sikkert fordi jeg er mett nå :p hadde du spurt meg når jeg var sulten hadde jeg nok sagt ja :p

Vondt i benet , som kanskje er åreknute, vondt i ryggen, begynnende senebetennelse høyre arm uten å kunne ta medisiner for det, og halsbrann fra h***..

Blir en fin tur på IKEA nå:(

Neeeei!!! Jeg hadde bestille meg pedikyr i dag, den lengste og dyreste behandlinga. Men så ringer de nå en time før og sier at hu dama er sjuk :( åh, jeg kjenner at det var SÅ ikle greit for min skjøre følelsesmessige tilstand nå :( bu, nå ble jeg ordentlig lei meg, hadde gleda med SÅ til det! Gah!

(I-landsproblemer much?)

EDIT: det ble time allikevel, de ordna det, pjuh! Letta! ❤️

Last edited:
Neeeei!!! Jeg hadde bestille meg pedikyr i dag, den lengste og dyreste behandlinga. Men så ringer de nå en time før og sier at hu dama er sjuk :( åh, jeg kjenner at det var SÅ ikle greit for min skjøre følelsesmessige tilstand nå :( bu, nå ble jeg ordentlig lei meg, hadde gleda med SÅ til det! Gah!

(I-landsproblemer much?)

EDIT: det ble time allikevel, de ordna det, pjuh! Letta! ❤️

Godt det ordnet seg allikevel :) hørtes veldig godt ut !

Bekkenet er gåent etter tur på Babyshop, apotek, biltema og rundtomkring....
Sofa og bbhugme etter lang varm dusj e gullverdt!

Manner meg opp til lang dag i morgen. Først ul kl 11, skal også på gravidtrening kl 14 og usikker om jeg gidder å ta meg bryet med å kjøre hjemom i mellomtiden for å snu i døren. Mini må bli med på begge deler da han ikke har barnehageplass men heldigvis kan faren min ta seg fri den tiden det tar på ul for å se til mini. Gubben klarte ikke å få seg fri. Håper på lite forsinkelser men blir vel mellom 15-25 min forsinkelser som vanlig. Vi får dra og spise lunch en plass etterpå før vi handler litt småting og drar på gravidtrening:-). Men ser for meg ett ødelagt bekken i morgen ettermiddag. Satser på at gubben slår til og masserer ryggen litt

Surker litt for at det er mandag imorgen og skulle helst gått I permisjon om jeg fikk bestemme fra imorgen (er enda noen uker til den starter). Føler litt på den at det forventes like mye av meg selv om jeg snart er høygravid (ok det er også noen uker til men ikke så lenge), så er sliten:bag:

Back
Topp