Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ligge helt i ro lenge, kan ikke snakke noe særlig og må spise noen skjeer yoghurt ellernoe og vente en halvtime ca før skikkelige frokost.Aff!! Forstår deg godt. Er ikke så kvalm lenger men bruker lang tid på å komme til meg selv å få kroppen til å henge med om morgenen. Er stiv og støl, og før jeg har fått spist og drukket te og strikket i en halv time begynner ikke dagen min hehehe![]()
Må bare sutre litt over at det ser ut til at vondt bekken har kommet for å bli. I dag har jeg holdt på hjemme sånn litt hele dagen, og nå verker det både foran og bakbestiller meg en time hos kiropraktor til uka, men jeg kan ikke holde på med det ukentlig resten av svangeskapet, det blir jo grisedyrt! Det kommer til å bli veldig veldig lange 22 uker dette her
![]()
Måtte få opp mini idag siden sambo har tidlig vakt.. Endte med å vekke henne så henge over do og spy.
Fungerer seriøst dårlig om morningene om jeg må stå opp før kroppen er helt klar.
Ugh så lei denne kvalmen og spyinga!
Det er det, en vil jo helst fungere normalt og går ikke med konstant kvalme nesten.Uff. Det er så kjipt. Jeg har nå arbeidstid fra lunsj, slik at jeg kan ta det med ro om morgenen. Skjønner deg så innmari godt!!!
Det er det, en vil jo helst fungere normalt og går ikke med konstant kvalme nesten.
Godt du får tilrettelagt slik at du får begynne senere![]()
Absolutt. Kjempe lei av å ligge hjemme nå. Vært sykemeldt siden midten av november.Ja en vil fungere normalt. Det kjipeste som finnes er å ligge hjemme i sengen!!
Det er en god arbeidsplass!Jeg skal jobbe sånn til påske. Får du tilrettelegging?
Så kjedelig :-( ingen mulighet å snike seg inn sånn når du skal føde, om de har ledig kapasitet akkurat den dagen?Fikk ikke plass på ABC avdelingen. Sendte søknaden for leeeeenge siden, men fikk ikke svar før i dag, var fullt.![]()
God bedring! Håper ikke kynnerne lager tull for babyen.Da må jeg klage litt og. Våknet tidlig inatt med omgangssyken. Flott. Og verre enn noen gang i tillegghatt syke kynnere så trodde nesten jeg skulle føde en periode
![]()
Så kjedelig :-( ingen mulighet å snike seg inn sånn når du skal føde, om de har ledig kapasitet akkurat den dagen?
Nei det er sant det, tar kun en dag av gangen. Sist så sleit jeg i fem seks år med bekkenet så vil ikke pushe det mer enn nødvendig nå så har godtatt at det blir lange rolige dager fremoverDet forstår jeg. Ikke alle jobber som er like enkle å gjennomføre når man er dårlig. Det viktigste er jo at du føler du har det bra! Helsa skal jo være med resten av livet, og bekkenet skal man ikke tulle med. Kan gi kroniske plager. Jeg er lærer, litt enklere da. Kan bare sitte ved pulten min, og be elevene komme opp til meg.![]()
Uff, ser den! Følte på det når jeg mista 'mine' brukere i hjemmesykepleien så forstår den vemodige følelsen av å miste noe du har jobba med.. *sender en klem*Uff, nå må jeg syte litt, for nå har jeg mistet klassen min. Skjønner det jo, siden jeg er sykemeldt og ikke ser for meg at jeg kommer tilbake i mer enn max 50% dette skoleåret, men det er så trist :/ Noen andre overtar klassen og jeg har full tiltro til personen som tar over, men jeg er lei meg uansett. Og om jeg skal tilbake noe i jobb etter denne 100% sykemeldingsperioden så har jo noen andre har jo det som var "min" jobb, og jeg kommer til å få andre oppgaver, og det er ikke så gøy, fordi jeg må jo bygge nye relasjoner til andre unger da, og gjøre andre ting... :/
Tusen takk. Har blitt mye bedre idag og kynnerne er så og si borte så er takknemlig for detGod bedring! Håper ikke kynnerne lager tull for babyen.
Kjenner litt på det samme selv. Jobber egentlig som ped leder på småbarns avdeling, men siden jeg er sykemeldt tar en annen over for å skape mer stabilitet. Forstår det veldig godt men "mister" jo "barna mine". Ikke noe kjekt.Uff, nå må jeg syte litt, for nå har jeg mistet klassen min. Skjønner det jo, siden jeg er sykemeldt og ikke ser for meg at jeg kommer tilbake i mer enn max 50% dette skoleåret, men det er så trist :/ Noen andre overtar klassen og jeg har full tiltro til personen som tar over, men jeg er lei meg uansett. Og om jeg skal tilbake noe i jobb etter denne 100% sykemeldingsperioden så har jo noen andre har jo det som var "min" jobb, og jeg kommer til å få andre oppgaver, og det er ikke så gøy, fordi jeg må jo bygge nye relasjoner til andre unger da, og gjøre andre ting... :/