Syte-klage tråd

Fyfaen, en unge som griner hver jævla ettermiddag fordi ho er for sliten til å få i seg middag og et bekken som gjør så vondt kræsjer. Jeg fikk utbrudd og nå griner ho enda mer. Gawwh. Jeg rømmer huset hvert øyeblikk. Dritt at man ikke kan ta smertestillende mot bekkenet :(

Må sutre litt, vært på legevakten og har influensa.... Hjalp heldigvis med paracet mot verste smertene, for hadde mest lyst å svime av mens vi ventet på å komme til...

Fyfaen, en unge som griner hver jævla ettermiddag fordi ho er for sliten til å få i seg middag og et bekken som gjør så vondt kræsjer. Jeg fikk utbrudd og nå griner ho enda mer. Gawwh. Jeg rømmer huset hvert øyeblikk. Dritt at man ikke kan ta smertestillende mot bekkenet :(

Hvorfor kan du ikke ta smertestillende mot bekkenet? Det gjør jeg, når der blir ille nok.

Jeg hater disse helt ekstremt realistiske drømmene/marerittene... Føles så utrolig ekte ut og våkna av at jeg begynte å gråte. Husker fortsatt den fæle følelsen l drømmen og vil ha sambo her og bare bli holdt rundt akkurat nå. Ugh teite teite hormoner.

Jeg hater disse helt ekstremt realistiske drømmene/marerittene... Føles så utrolig ekte ut og våkna av at jeg begynte å gråte. Husker fortsatt den fæle følelsen l drømmen og vil ha sambo her og bare bli holdt rundt akkurat nå. Ugh teite teite hormoner.

Off ja! Har hatt det samme i natt! Drømmen var så ekte. Våknet flere ganger og holdt meg våken for ikke å fortsette på samme drøm, men samme drøm fortsatte.

Våknet heeelt tett i nesa og hoven rundt øynene, må ha grått myyyye i søvne....

Verste er jo at jeg drar med meg drømmen utover dagen!

Hjelper det noe da? Føler det ikke tar tak på de riktige stedene :p har låsning og sånt da, hjelper nok mot muskelsmertene. Jeg dro og sykla litt, fikk vekk den verste verken :)

Jeg føler det tar brodden av det værste hvertfall :) sammen med en varmeflaske eller et bad. Det gjør godt :)

Jeg hater å vente!
Ble henvist til sykehus i dag med mistanke om nyrestein...... Og her sitter jeg da.... Og veeeeenter!!! Kjedelig! Og jeg vil bare hjem og spise/sove!!! Syt og klaaaag!!!!

Har ikke lyst å jobbe! Vondt i hele kroppen, å spesielt i bekkenet :( kjempe trøtt å sliten!

Føles som om jeg skal dø. Jeg har fått feber, hodepine, mistet stemmen og selvfølgelig kjempe jeg-har-lyst-til-å-gråte vonde kynnerene (får det ved infeksjoner). Jeg hater å være syk. Heldigvis har mamma lånt med seg 2 åringen og dratt på besøk til hans oldemor. Guttungen hadde i tillegg skadet seg litt i barnehagen i går (falt og fått skrubbsår i tinningen) og fått mild øyekatarr.

Føles som om jeg skal dø. Jeg har fått feber, hodepine, mistet stemmen og selvfølgelig kjempe jeg-har-lyst-til-å-gråte vonde kynnerene (får det ved infeksjoner). Jeg hater å være syk. Heldigvis har mamma lånt med seg 2 åringen og dratt på besøk til hans oldemor. Guttungen hadde i tillegg skadet seg litt i barnehagen i går (falt og fått skrubbsår i tinningen) og fått mild øyekatarr.
Håper du har blitt bedre! Ikke noe gøy å gå sånn..

Blææææ.. Bor i blokk og i går kveld og tidlig natt har naboene bråket på tur! Sovnet vel 1 og våknet 5! Sliter skikkelig med søvn om dagen. Også skal jeg til legen med snuppa i dag, så må ut å ta buss til byen osv. Hodet verker allerede så blir en lang dag :/

Måtte få opp mini idag siden sambo har tidlig vakt.. Endte med å vekke henne så henge over do og spy.
Fungerer seriøst dårlig om morningene om jeg må stå opp før kroppen er helt klar.
Ugh så lei denne kvalmen og spyinga!

Måtte få opp mini idag siden sambo har tidlig vakt.. Endte med å vekke henne så henge over do og spy.
Fungerer seriøst dårlig om morningene om jeg må stå opp før kroppen er helt klar.
Ugh så lei denne kvalmen og spyinga!

Aff!! Forstår deg godt. Er ikke så kvalm lenger men bruker lang tid på å komme til meg selv å få kroppen til å henge med om morgenen. Er stiv og støl, og før jeg har fått spist og drukket te og strikket i en halv time begynner ikke dagen min hehehe ;)

Fikk ikke plass på ABC avdelingen. Sendte søknaden for leeeeenge siden, men fikk ikke svar før i dag, var fullt. :(

Back
Topp