Syte-klage tråd

Idag er det min tur å klage på mannen! Jeg etterspurte litt mer kos og god stemning, hvor han parerer at han ikke synes gravide er ikke sååå sexy og at han ikke digger kiloene som har kommet på....

Eh! Har faktisk gått ned noen kilo og med unntak av pupper og til tider litt oppblåsthet er jeg ganske lik meg selv! Heeeeeerlig kommentar!
Mulig det var ment annerledes, men er det mulig ?!?

Kjenner jeg kommer til å dvele ved denne en stund! Humøret er liksom ikke på topp fra før....

Idag er det min tur å klage på mannen! Jeg etterspurte litt mer kos og god stemning, hvor han parerer at han ikke synes gravide er ikke sååå sexy og at han ikke digger kiloene som har kommet på....

Eh! Har faktisk gått ned noen kilo og med unntak av pupper og til tider litt oppblåsthet er jeg ganske lik meg selv! Heeeeeerlig kommentar!

Kjenner jeg kommer til å dvele ved denne en stund! Humøret er liksom ikke på topp fra før....

oh shit.... den hadde jeg slitt med og :/

Nei fyyy... Den er ikke grei.
Visste det til mannen og sa tips til ting ikke å si og han ble sjokka at noen kunne si noe slikt :-o

Nei fyyy... Den er ikke grei.
Visste det til mannen og sa tips til ting ikke å si og han ble sjokka at noen kunne si noe slikt :-o

Veldig ugreitt! Men i følge mannen ikke sånn ment..... (Har fått beklagelse)

Når det er sagt er jeg jo små enig... Jeg er ikke über sexy om dagen! Kvalm, blek, uopplagt og sur....

Syns denne fasen er den desidert verste! Gleder meg til mage blir skikkelig mage og ikke sånn; "er du gravid eller har du lagt på deg mage".
Og humøret og energien er tilbake!

Aldri digga å være gravid, men det er jo et nødvendig onde:-)

Veldig ugreitt! Men i følge mannen ikke sånn ment..... (Har fått beklagelse)

Når det er sagt er jeg jo små enig... Jeg er ikke über sexy om dagen! Kvalm, blek, uopplagt og sur....

Syns denne fasen er den desidert verste! Gleder meg til mage blir skikkelig mage og ikke sånn; "er du gravid eller har du lagt på deg mage".
Og humøret og energien er tilbake!

Aldri digga å være gravid, men det er jo et nødvendig onde:-)
Kanskje ikke mest sexy perioden nei, føler meg alt annet selv men her syns jeg faktisk sambo er blitt litt flinkere å gi komplimenter til tross for dritt form.
Du får minne han på at han er medskyldige i at du er gravid :-P

Litt lei av å bare sove og sove.. Første gang tilbake på jobb denne helgen og har siden jeg kom tilbake kl 1530, vært våken totalt 45 min..

Sutrer over at jeg har termin så mye senere enn nesten hele gruppa. Kjedelig å være 6+5 når andre er 10+ osv :( buhu. Haha

Enig.. er faktisk døds kjedelig å være i siste del av gruppa :p

Lei av at "morgenkvalmen" gjør sitt inntog hver dag rundt middagstider, og til jeg legger meg!

Da er du nesten en uke foran meg, men kjekt med noen som ligger veldig likt an :)

Skiller oss 6 dager bare og det høres mye bedre ut enn 20-25 dager på de med størst mellomrom hehe. .

Må bare syte over at det krateret hvor jekselen jeg opr ut på fredag er, fortsatt gjør så himla vondt :(
Og den følelsen av at det klør osv når dette skal Gro, er også utrolig ekkel og vond følelse. .

Skal bli spennende å fjerne stinget idag, kommer sikkert til å kaste opp når jeg kjenner tråden som dras gjennom gommen :(

Da er du nesten en uke foran meg, men kjekt med noen som ligger veldig likt an :)
Jeg er 6+5 idag, så jeg vet hva du mener! Var nesten sist i mars-forum og. Blir spennende å se hva oul-termin sier, kanskje blir vi først i august istedet :-D

En klagetråd passer perfekt!

Jeg kastet opp i dag, flere ganger på rad, er like kvalm og sulten, selv om jeg har spist to store rundstykker med pålegg...jeg er også dritt trøtt. Lillesøster kom inn til oss kl 04 og makket seg lenge før hun falt til ro, så når klokka ringte to timer senere, hadde jeg nettopp sovnet :grumpy:

Idag er formen på bånn:-(
Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagens møter!

Har bare lyst å sove og ligge helt i ro....

Klager over hvor jæv*** vonde kvisene skal være som bare popper opp i tide og utide :(

Klage over at eg er så himmla forkjøla, måtte gå hjem fra jobb idag. Ikkje oppegående i heile tatt...
Gubben sa at manneflunso skal v gale, men høres ut som eg har det ti ganger verre:laughing025

Back
Topp