Syte-klage tråd

7+3 og oppkast for første gang...
Antar det er pga jeg opererte ut en jeksel igår og har så kraftige smerter men har aldri reagert slik på smertestillende før.. ( dvs er 4 år siden jeg tok en paralgin forte sist men ble ikke kvalm da)
Ikke kan jeg ta annet enn paracet og pf og morfin ( og det skal jeg heller aldri ta mer i hele mitt liv iallefall - måtte ta 2 tabletter igår pga ekstreme smerter og aldri mer !!! )

Meeeen om kvalmen min kommer av lille bøllefrø så er det jo kjipt den kommer 7+3 :/

Da fikk mini omgangssyka, endelig kvitt en mnd med svangerskapskvalme så kommer den dritten i hus.
Klorer ned hele huset og bader i antibac, men slepper vel ikke unna.

Banneord, banneord, banneord styggerebanneord

I dag e eg kjempe kvalm, trøtt og sliten. Mannen e syk med vond hoste og hodepine, og dermed e småen så og si overlatt til seg selv :( eneste eg har orket å gjøre e å sette på en film, men har så dårlig samvittighet :( stakkeren skjønner jo ikke at både mamma og pappa e dårlig..... off :(

Si ifra hvis du finner ut hvordan bli kvitt den. Jeg går snart gal. Uvel og klump= grusomt!!!

Skulle gjerne visst hvordan jeg ble kvitt den. Heldigvis er det ikke så ille i dag. Men det pleier faktisk være verst på kvelden for meg. Noen ganger hjelper det å kaste opp. Men det kommer tilbake en times tid etterpå. Går og prøver å rape hele tiden også :p

Elendig form og skal på julebord i kveld..... tatt på meg sjåførjobben, får bare håpe det ikke blir alt for sent :-/ Blæh!!

Bekkenet mitt verker etter å ha sovet på en madrass på gulvet til tuppa I natt. .

Sutrer over at jeg fikk innkalling til OUL i går, noe som egentlig ikke er noe å sutre over, men fastlegen skrev på henvisningen at hun ønsket at jeg skulle ha en tidlig UL, så nå stresser jeg litt med at kanskje de har glemt av det, slik at jeg ikke får tidlig UL siden de ikke skrev noe om det i det brevet. Kjæresten synes det var skikkelig spennende med OUL-brev da, men jeg ble bare stressa over at det ikke stod noe om tidlig UL.

Og så stod det bare Ullevål, og ikke ABC, må jeg søke spesielt til ABC i tillegg, eller er det samme greia? Sa til fastlegen at jeg ville til ABC, så håper at jeg slipper å styre mer med det *sutreklage*

Her har det vært to drittdager bokstavelig talt! Snuppa har hatt forstoppelse. Det han vært helt forferdelig å se på henne. I går tror jeg jeg byttet 10-15 bleier (det kommer bare en ert i hver, og hun kniper alt hun har igjen så ikke noe kommer ut) og hun er så sår i baken at huden nesten er borte. Det er omtrent umulig å vaske og smøre henne da hun står i bue og hyler når vi bytter bleie :( Har så vondt av henne! Så når denne dagen startet på samme måte, bar det rett på apoteket og kjøpte microlax. Da vi kom hjem begynte hun på igjen å jobbe med noe, så da var det rett på do og satte microen. 3 min senere lå det to svære harde bæsjer i do! Wow for en lettelse. Suppa har vært mye bedre form resten av dagen! :)

Her har det vært to drittdager bokstavelig talt! Snuppa har hatt forstoppelse. Det han vært helt forferdelig å se på henne. I går tror jeg jeg byttet 10-15 bleier (det kommer bare en ert i hver, og hun kniper alt hun har igjen så ikke noe kommer ut) og hun er så sår i baken at huden nesten er borte. Det er omtrent umulig å vaske og smøre henne da hun står i bue og hyler når vi bytter bleie :( Har så vondt av henne! Så når denne dagen startet på samme måte, bar det rett på apoteket og kjøpte microlax. Da vi kom hjem begynte hun på igjen å jobbe med noe, så da var det rett på do og satte microen. 3 min senere lå det to svære harde bæsjer i do! Wow for en lettelse. Suppa har vært mye bedre form resten av dagen! :)
Uff stakkers liten! Det er så vondt å se ungene ha det vondt. Godt hun fikk det ut da!

Fortsatt seriøst au i krateret etter jeg opererte ut jekselen på fredag. ..
Små blør pga det så har ekkel blod smak i munn hele tiden og selv om jeg vet det ikke er noe feil å smertelindre så får jeg dårlig samvittighet hele tiden nå :(
Trodde jeg idag kunne stoppe men nei ...

Nå gnager stinget oppi krateret også så det gnisseri gommen:(

Back
Topp