Syte-klage tråd

Herregud bedre jeg er så kvalm! Makan! Jeg misbruker de derre sea band armbåndene hele dagen og er sånn halv uggen all day long. Og det er så jæskla irriterende, MEN hadde jeg hikke hatt de armbåndene så hadde jeg vært krølla sammen i senga i stedet og det er jeg glad for at jeg slipper :) Takk gode gud for at jeg ikke har en fysisk krevende jobb!
ÅÅåååååh!!!!! Møkk møkk møkk møkk....så var det bare den derre hormonelle frustrasjonen.....erre muli at det finnes så mange dumme ting å si eller ordlegge seg på som blir HELT feil. Knurr glefs og hyl.
Jeg ELSKER denne tråden!

HerreGUD så full av luft jeg er!!! Jeg føler meg som en gassballong! Det begynner faktisk å bli pinlig her jeg går og lekker hele tiden, og jo senere det blir jo verre blir det! I natt lå jeg på magen, og tror seriøst ikke dyna var i nærheten av meg hele natten...bare svevde fint noen cm over meg!

Vondt er det også!

Takk for meg :p

Jeg og.. blir engstelig. Hadde ikke mye symptomer sist heller, og da mista vi.. Alt er sikkert bra inni der, men vanskelig å tro det hele tida.

Uff, så trist:-( hvor langt på vei var du da, om det er lov til og spørre? Ja har ul neste uke, så gleder meg .. Og gruer meg. Hvor langt på vei er du nå?:)

Uff, så trist:-( hvor langt på vei var du da, om det er lov til og spørre? Ja har ul neste uke, så gleder meg .. Og gruer meg. Hvor langt på vei er du nå?:)
Det ble oppdaga da jeg skulle vært 7+2, den hadde slutta å utvikle seg i uke fem-seks et sted. Men så tok det tre forsøk før den satt igjen, så føler meg heldig! Og nå er jeg 6+2, og ømheter og annet begynner å ta seg opp litt ^_^ men jeg vet ikke om jeg tør å bestille tidlig ul før jul..

eg er så lei av kvalmen. Klare ikke å gjør noe ting. håpe det går vekk snart :(

Awh.. Jeg er alltid så dårlig på fredagskvelden. Sliten og lei etter uka, kvalm, hormonell og vil bare sove. Før var fredagskvelden den beste i heeele uka, nå suger den :(

Har følt meg ok i hele dag så kasta i meg en sjokoladebolle og dermed ble jeg kvalm og taco middagen må passere...hadde ett snev av håp om at jeg skulle klare taco idag

Awh.. Jeg er alltid så dårlig på fredagskvelden. Sliten og lei etter uka, kvalm, hormonell og vil bare sove. Før var fredagskvelden den beste i heeele uka, nå suger den :(
Jeg også! Har måtte avlyse mange avtaler på fredager fordi jeg er helt kjørt etter arbeidsuka. Trøster meg med at lørdagsmorgene er topp, da skal jeg sove leenge, og smiske meg til frokost på senga av sambo :-)

Dumme meg! Jeg lukta på en sneip.

Grunnen til at jeg gjorde noe så idiotisk var denne ubehagelige lukta i rommet, som jeg snuste meg frem til. Kjæresten har lagt fra seg en sneip! Jeg bare HA, der har jeg deg! og så lukta jeg på den, helt opptil nesa, for å bekrefte at jeg hadde løst mysteriet.

Uff, så dumt. Så nå lider jeg.

Det ble oppdaga da jeg skulle vært 7+2, den hadde slutta å utvikle seg i uke fem-seks et sted. Men så tok det tre forsøk før den satt igjen, så føler meg heldig! Og nå er jeg 6+2, og ømheter og annet begynner å ta seg opp litt ^_^ men jeg vet ikke om jeg tør å bestille tidlig ul før jul..

Så gøy at vi ligger sn så likt:)

Åååh skulle aldri spist taco...kvalm og kaster opp. Føler med døende. Det var den fredagskvelden. Imorgen skal vi bort og vet vi får indisk mat. Skal ikke sjanse på det imorgen!blir knekkebrød og banan...

Nei vanskelig å beskrive men en klump som jeg føler for å svelge eller hoste opp men forsvinner ikke...skikkelig ubehagelig. Blir jo ikke mindre kvalm av den...vært lite søvn inatt...
Litt som halsbrann? Liksom det sitter en ball i brystet? Det kan være spiserøret som er sårt etter oppkast. Prøv å ligge på venstre side, så kommer det ihvertfall ikke mer magesyre på.

Ja litt sånn ja...skal prøve å ligge på venstre side nå og sove litt...skikkelig ekkelt. Den vil ikke gå bort selv med drikke...

Back
Topp