Syt ang morsdag

Jeg synes at man kan vise at man er glad i mamman sin / samboer hele året, men sette litt ekstra pris på oss/de på den her dagen :)

Det skjønner jeg veldig godt! Spesielt hvis man er vant til å gi/få litt ekstra oppmerksomhet den dagen :) Poenget mitt var mest at vi aldri har pleid å ha noen markering av morsdag og farsdag i min familie :)

Det trenger ikke å være store greiene, men et kyss på kinnet og et gratulere med morsdagen må jeg si at jeg syntes er veldig hyggelig :) Fikk blomster i tillegg, så det ble en bonus :)

Så helt enig med deg, R_28, han kan i hvertfall late som at han er i godt humør :P

Har vært alene med barna i helgen mens mannen har vært på guttetur i london. Wiho :p

Uff, så leit. Krever ikke mye på morsdagen, men et kort eller ihvertfall noen hyggelige ord synes jeg ihvertfall man burde få. Her har ikke jeg og samboer felles barn enda, men faren til min sønn hadde kjøpt koselig pakke med kaffe, te og sjokolade som han kom med i dag. Så selvom han er en eks så glemmer han ikke meg på morsdagen!

kor bra at han huske på d, e jo veldig bra d sia du e mor til hannes sønn selv om dokker ikke bor ilag mer...

Her ble det marsipankake som jeg selv hadde kjøpt på lørdag, da mannen mens vi satt i bilen på vei i bursdag sa at "morsdag imorgen ja" Har ikke kjøpt kake og slikt, skal jeg stoppe her så kan du stikke inn å kjøpe med en? :-p Ellers intet blomster eller kort og sånt heller.

Back
Topp