Syt ang morsdag

R_28

Glad i forumet
Jeg har ei jente i fra før og nå venter jeg og sambo vårt første barn sammen.

Han spurte meg i går hva jeg ønsket meg i morsdagsgave og jeg svarte: roser kanskje?

Fikk ikke annet enn en sur samboer som dro ut i morges uten å en gang si hadet. Da han "glemte" å si hadet.

Ble skikkelig lei meg..
En ting at han ikke gadd å sette pris på meg i dag, men han hadde ikke trengt å ødelegge dagen min..

Jeg har ei jente i fra før og nå venter jeg og sambo vårt første barn sammen.

Han spurte meg i går hva jeg ønsket meg i morsdagsgave og jeg svarte: roser kanskje?

Fikk ikke annet enn en sur samboer som dro ut i morges uten å en gang si hadet. Da han "glemte" å si hadet.

Ble skikkelig lei meg..
En ting at han ikke gadd å sette pris på meg i dag, men han hadde ikke trengt å ødelegge dagen min..
Men hvorfor i alle dager spurte han? :s

Måtte hinte ganske kraftig om oppmerksomhet her også......

Hvordan kan noen glemme at det er morsdag?? Forstår godt at du blir lei deg. Det må være trist for barna også, morsdag er så koselig tradisjon for dem også.

De fedrene som ikke greier å hjelpe barna med å skaffe gaver, kjøper de ikke til sine egne mødre heller?

Her startet sambo å krangle når han sto opp kl 12 :( da hadde jeg laget min egen frokost med stekt egg og bønner, å vært våken siden kl 6 med barna.

Uff, så leit. Krever ikke mye på morsdagen, men et kort eller ihvertfall noen hyggelige ord synes jeg ihvertfall man burde få. Her har ikke jeg og samboer felles barn enda, men faren til min sønn hadde kjøpt koselig pakke med kaffe, te og sjokolade som han kom med i dag. Så selvom han er en eks så glemmer han ikke meg på morsdagen!

Uff, så leit. Krever ikke mye på morsdagen, men et kort eller ihvertfall noen hyggelige ord synes jeg ihvertfall man burde få. Her har ikke jeg og samboer felles barn enda, men faren til min sønn hadde kjøpt koselig pakke med kaffe, te og sjokolade som han kom med i dag. Så selvom han er en eks så glemmer han ikke meg på morsdagen!

Så utrolig fint gjort av han :)

Her glemmes ikke dagen, men jeg krever ikke noe mer enn å få sove leeeenge;)

Ikke noe oppmerksomhet her heller, men ham sto opp med begge barna og bada de, tok de med ut og fresa hele gårdsplassen, så han er nå litt snill likevel :-) skulle gjerne hatt et kort da...

Ingen oppmerksomhet. Stod opp med begge barna og han fikk sove til12. Men ingen fare:)

Han hadde faktisk kjøpt gave som lå hos mamma og pappa når vi kom dit.. Men synes kanskje han kunne ha sagt det før han dro uten å si hadet i morges, da han ikke kom hjem før 15.00..

Håper dere andre ble satt pris på <3

Jeg fikk sjokolade på senga som JEG hadde kjøpt fra sønnen til oss begge mammaene. Hun hadde glemt det. Hun sa at morsdag ikke betyr no for hu. Nice....

Når jeg stod opp etter nattevakt fikk jeg blomster også har vi vært ute å spist med svigermor og brødrene til samboeren :-)

I min familie har vi aldri markert morsdag (er bedre å vise mamma at jeg er glad i henne og setter pris på henne sånn litt hele tiden, enn å begrense det til én dag). :) I samboer sin familie er det derimot en kjempeviktig dag!

Jeg forventet jo egentlig ingenting i dag (og ikke er jeg mamma ennå heller), men ville på en måte trodd at han hvertfall kom til å kommentere det siden han er vant til så stor markering. :p

Her feirer me verken morsdag eller farsdag. Ingen pakker eller kaka e.l.. Men når barna er så store att dei lager kort til oss, så kan da jo væra att me innfører frukost på senga. Da er jo berre for att butikkane skal tjena penga! Samma med valentines!

I min familie har vi aldri markert morsdag (er bedre å vise mamma at jeg er glad i henne og setter pris på henne sånn litt hele tiden, enn å begrense det til én dag). :) I samboer sin familie er det derimot en kjempeviktig dag!

Jeg forventet jo egentlig ingenting i dag (og ikke er jeg mamma ennå heller), men ville på en måte trodd at han hvertfall kom til å kommentere det siden han er vant til så stor markering. :p

Jeg synes at man kan vise at man er glad i mamman sin / samboer hele året, men sette litt ekstra pris på oss/de på den her dagen :)

Back
Topp