Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trodde det var Algot fra Ikea, men er ganske likt ihvertfallHva slags system har dere?
Jeg så dette bildet på face og tenkte det var kjekt, men hvor finner jeg sånne? Her flyter det tøy over alt tross flere dunker. Men tenkte det var enklere å vite hvor ting skal og lettere å holde orden da de sitter fast? Ser selvfølgelig hvor klistremerkene kommer fra
Vis vedlegget 304453
Jeg liker de, har hatt de i flere år, men føler jeg kunne fått bedre plass med et annet system og kanskje til og med kunne fått bretteplass på toppenHar to slike![]()
Jeg har 2 kurver. Prøver å vaske så ofte at de ikke blir fulle. Jeg kjører alt utenom ull på 60, håndklær, kluter sengetøy osv vaskes på 95.Hva slags system har dere?
Jeg så dette bildet på face og tenkte det var kjekt, men hvor finner jeg sånne? Her flyter det tøy over alt tross flere dunker. Men tenkte det var enklere å vite hvor ting skal og lettere å holde orden da de sitter fast? Ser selvfølgelig hvor klistremerkene kommer fra
Vis vedlegget 304453
Vi har også to slikeHar to slike![]()
Hvor er denne fra?Har to slike![]()
IkeaHvor er denne fra?![]()
Hva søker jeg på?Ikea![]()
OmkringHva søker jeg på?hvor mye er det plass til i en kurv? Ca en maskin?
Ca en maskin ja! Med mindre du stapper korga heeeeeelt stappfull og det tyter ut og slikt slik som jeg gjør av og tilHva søker jeg på?hvor mye er det plass til i en kurv? Ca en maskin?

Denne var genialHva slags system har dere?
Vis vedlegget 304453