Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg startet permisjonstiden med å snitte opp hemoroidene mine,så nå går tiden med til å pleie sår rumpeetter hvert håper jeg på å kunne ut å gå turer,bake litt mer og bare ta det som det kommer
![]()
Ja,må si det er detDet hørtes jo rett og slett skikkelig kos utBlir bra når du ikke er så sår lenger da
![]()
Ja,må si det er detmen blir heldigvis kvitt problemet når det gror da
så blir det vel en ny runde etter fødselen
![]()
Høres nesten ut som du skal ha 2mnd permisjon før lille kommerUh, har en laaang liste ove rting jeg burde / skulle / kunne gjort, men merker det blir mye avslapning baremen hvertfall:
håndarbeid (strikke, hekle, sy) - tegne / male til barnerommet - lese bok - rydde, sortere og kaste (kontor, klesskap, bad, kjøkken), sortere, slette, evt bestille print av bilder på pc - vaske og sortere alt av arvetøy til baby - bake (knekkebrød, brød, kanelsnurrer og annen barselmat) - lage middager til å fryse ned - storrengjøring av huset - se på økonomiplan for permisjonstida - lage ukemenyer ift mathandling framover.
Nok å gjøre, skulleønske jeg var litt mer rastløs og full av tiltak. Idag har jeg slumra på sofaen mesteparten av dagen![]()