Sysler i permisjonstiden?? Tips?

Så fin tråd!!! Masse tips til inspirasjon her :)
Mye jeg skulle gjort hadde jeg bare orket .... Gjør litt og litt da - men mye av ideene mine til huslige aktiviteter blir med ideer nedskrevet på en liste over "to do i heimen".

Har levert to skoleoppgaver og skal i dag gå gjennom selvangivelsen (har enkeltmannsforetak uten inntekt i firma, men er nok til å bli en komplisert selvangivelse fylle ut)

Videre aktiviteter :

Scrapbooking - prøver få gjort litt i min datters album, hun er 4,5 år nå - ligger litt bak OG satt i gang med lillebror sitt album :)

Fødeavdelingen maraton - de dagene jeg orker se fødsler.. har mange som er tatt opp

Finn.no - finner ting og selger ting.

Rydde - i klær, papir mm. Er jo i grunn så altfor mye som bare flyter!!! :/

Vasker og rydder i klær
Og holder på med prinsesserommet til storesøster :)

Høres nesten ut som du skal ha 2mnd permisjon før lille kommer:p

Haha, ja, og så blir det i praksis bare to uker fra permstart og til termin :) heldigvis er det ikke noe av det som MÅ gjøres, så jeg tar det som frister i løpet av en dag. Igår ble det omtrent bare soving :)

Haha, ja, og så blir det i praksis bare to uker fra permstart og til termin :) heldigvis er det ikke noe av det som MÅ gjøres, så jeg tar det som frister i løpet av en dag. Igår ble det omtrent bare soving :)
Du får ta alt som det kommer :) eg tenker å få gjort MASSE i morgen, men blir vel te å sove vel.. :p jobb på fredag så kan jo ikkje slite meg heilt ut :p

Back
Topp