Syns dette går fort!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Nå er jeg snart 17+0 og snart ordinær UL og jeg syns tiden har gått så fort! Skremmende at man snart er halvveis :p nå har vi 3 barn til sammen og dagene flyr! Sist ventet jeg første barn og syns dagene gikk utrolig sakte :p

Så kjekt at tiden går så fort, og spennende med oul :) jeg synes ukene gikk tregt frem til uke 10, etter det har det gått i et greit tempo, og nå klarer jeg ikke følge med på uker + dager uten å tenke meg om :p

Syntes tiden går sånn passe fort, men syntes tiden mot oul går sakte.
Time på onsdag

Jeg synes tiden flyr :o Men med en aktiv 1 1/2 åring som ikke går i bhg går dagene fort :)

Synes også det går fort :) Gikk såå sakte sist, så dette er velkomment :D

Føler dagene går så sakte, men alikevell fy så tiden flyr! Var jo akkurat på første svangerskapskontroll og hadde første jordmortime, og nå er det under 1 uke til oul, hvor har tiden blitt av :wideyed:

Synes tiden stort sett går fort, men føles som en evighet til oul, selv om det nå plutselig bare er 2 uker igjen:p

Synes også det går unna! Sikkert annerledes siste del av graviditeten:P

Helt enig. Mye fortere enn forrige gang. Egentlig greit, for jeg er i dårlig form og har lite energi til storesøster. Men tror nok når det nærmer seg at jeg kommer til å ønske mer alenetid med henne.

Her går det så innmari treigt frem mot oul. Har begynt å bedrive tiden med å kjøpe julegaver.. nekter å kjøpe babyting før oul.

Her går det så innmari treigt frem mot oul. Har begynt å bedrive tiden med å kjøpe julegaver.. nekter å kjøpe babyting før oul.

Tenkte jeg skulle gjøre det samme. Blir dårligere og dårligere i bekken / hofte. Så vil få det unnagjort mens jeg ennå klarer å gå.

Men fort synes jeg langt i fra det går. Har aldri vært så lenge til jul i mitt voksne liv ;) Men har lovet meg selv at dette svangerskapet skal jeg prøve å nyte. Så da kan det være godt å få gjøre det en stund :p glemte det helt sist. Var alt for lite tålmodig.

Tenkte jeg skulle gjøre det samme. Blir dårligere og dårligere i bekken / hofte. Så vil få det unnagjort mens jeg ennå klarer å gå.

Men fort synes jeg langt i fra det går. Har aldri vært så lenge til jul i mitt voksne liv ;) Men har lovet meg selv at dette svangerskapet skal jeg prøve å nyte. Så da kan det være godt å få gjøre det en stund :p glemte det helt sist. Var alt for lite tålmodig.
Er det jeg også tenker. At det er greit å få det unna før jeg må begynne å sende mannfolket istede.

Tenker kanskje de fleste julegaver blir kjøpt på nett i år. Sjeldent i byen, og det tar mye energi. Vil heller bruke det jeg har av energi på storesøster =)

Dette har gått alt for fort ja! Sist jeg kommenterte her så var jeg 17-18 (?) uker på vei, og nå er jeg 34 :eek: Føler ikke det er så lenge siden du postet dette innlegget :p Hvor har tiden blitt av?

Dette har gått alt for fort ja! Sist jeg kommenterte her så var jeg 17-18 (?) uker på vei, og nå er jeg 34 :eek: Føler ikke det er så lenge siden du postet dette innlegget :p Hvor har tiden blitt av?
Tenkte nettopp det samme når jeg så denne tråden var aktiv igjen :p

Tenkte nettopp det samme når jeg så denne tråden var aktiv igjen :p

Back
Topp