Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

JulegaverHer går det så innmari treigt frem mot oul. Har begynt å bedrive tiden med å kjøpe julegaver.. nekter å kjøpe babyting før oul.
Her går det så innmari treigt frem mot oul. Har begynt å bedrive tiden med å kjøpe julegaver.. nekter å kjøpe babyting før oul.
Julegaverhar du lenge å vente da?
Er det jeg også tenker. At det er greit å få det unna før jeg må begynne å sende mannfolket istede.Tenkte jeg skulle gjøre det samme. Blir dårligere og dårligere i bekken / hofte. Så vil få det unnagjort mens jeg ennå klarer å gå.
Men fort synes jeg langt i fra det går. Har aldri vært så lenge til jul i mitt voksne livMen har lovet meg selv at dette svangerskapet skal jeg prøve å nyte. Så da kan det være godt å få gjøre det en stund
glemte det helt sist. Var alt for lite tålmodig.
Tenkte nettopp det samme når jeg så denne tråden var aktiv igjenDette har gått alt for fort ja! Sist jeg kommenterte her så var jeg 17-18 (?) uker på vei, og nå er jeg 34Føler ikke det er så lenge siden du postet dette innlegget
Hvor har tiden blitt av?
Tenkte nettopp det samme når jeg så denne tråden var aktiv igjenDette har gått alt for fort ja! Sist jeg kommenterte her så var jeg 17-18 (?) uker på vei, og nå er jeg 34Føler ikke det er så lenge siden du postet dette innlegget
Hvor har tiden blitt av?