Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Synes ikke du må eller har noe ansvar nei, men hadde jeg hatt familie med små barn i nærheten, som var ofte på besøk, så hadde jeg gjort det alikevel slik at vi alle kunne slappe bedre av. [:)]
ORIGINAL: Krøllo
ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot
Synes ikke du må eller har noe ansvar nei, men hadde jeg hatt familie med små barn i nærheten, som var ofte på besøk, så hadde jeg gjort det alikevel slik at vi alle kunne slappe bedre av. [:)]
De er igrunnen ikke så veldig ofte her.. Men ja du har jo ett poeng, men da kan jo de betale den da, siden det er de som skal slappe av, hehehe[8D][;)]
ORIGINAL: Frk.Keller
Du kan jo skaffe en slik en du kan ta bort når de ikke er der [:D] Det er en sånn du fester med å skru den med spenning mellom veggene, funker kjempebra [:)] SÅ slipper du ihvertfall å skru.
ORIGINAL: Krøllo
ORIGINAL: Frk.Keller
Du kan jo skaffe en slik en du kan ta bort når de ikke er der [:D] Det er en sånn du fester med å skru den med spenning mellom veggene, funker kjempebra [:)] SÅ slipper du ihvertfall å skru.
Det var lurt! Jeg har ikke så veldig lyst å skru i min nyoppussede trapp, så det var jo en god idè, hvor selger de?