Syns dere

Krøllo

Elsker forumet
At jeg må kjøpe grind, og skru opp i MIN trapp bare fordi at andre i familien har småunger? Er jo ikke mine unger hvorfor må jeg bruke peng på en grind da?

Synes ikke du må eller har noe ansvar nei, men hadde jeg hatt familie med små barn i nærheten, som var ofte på besøk, så hadde jeg gjort det alikevel slik at vi alle kunne slappe bedre av. [:)]

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

Synes ikke du må eller har noe ansvar nei, men hadde jeg hatt familie med små barn i nærheten, som var ofte på besøk, så hadde jeg gjort det alikevel slik at vi alle kunne slappe bedre av. [:)]

De er igrunnen ikke så veldig ofte her.. Men ja du har jo ett poeng, men da kan jo de betale den da, siden det er de som skal slappe av, hehehe[8D][;)]

hadde noen av mine nære venner hatt barn i den rette alderen og vi var mye hos hverandre så hadde jeg nok gjort  det. men jeg hadde nok også passet barnet mye. hvis det er bare for besøk av o g til så hadde jeg heller fikset en midlertidig løsning med stoler ol som gjør susen:)

Du kan jo skaffe en slik en du kan ta bort når de ikke er der [:D] Det er en sånn du fester med å skru den med spenning mellom veggene, funker kjempebra [:)] SÅ slipper du ihvertfall å skru.

Hadde jeg hatt ei trapp der unger kunne falle og skade seg og ventet besøk, så hadde jeg følt meg fryktelig skamfull om jeg IKKE hadde gjort ALT jeg kunne for å unngå det..

ORIGINAL: Krøllo

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

De er igrunnen ikke så veldig ofte her.. Men ja du har jo ett poeng, men da kan jo de betale den da, siden det er de som skal slappe av, hehehe[8D][;)]

Bor du i nærheten av Bergen kan du få en av meg. [;)]

Ja, det hadde jeg gjort ettersom det ikke koster allverden for en enkel og grei grind..

ORIGINAL: Frk.Keller

Du kan jo skaffe en slik en du kan ta bort når de ikke er der [:D] Det er en sånn du fester med å skru den med spenning mellom veggene, funker kjempebra [:)] SÅ slipper du ihvertfall å skru.

Det var lurt! Jeg har ikke så veldig lyst å skru i min nyoppussede trapp, så det var jo en god idè, hvor selger de?

ORIGINAL: Krøllo

ORIGINAL: Frk.Keller

Det var lurt! Jeg har ikke så veldig lyst å skru i min nyoppussede trapp, så det var jo en god idè, hvor selger de?

Du får de på IKEA[:)]

Nå har ikke jeg det problemet, har dør før trappen [:-]

Men mamma gjorde det da jeg fikk barn ihvertfall, men venner... njjjeeii, vet ikke jeg.
Kommer ann på hvor ofte de hadde vært der det. Ville heller lekt med ungene så de holdt
seg unna trappa, hvor gamle er de?

Hadde jeg bodd i et hus med trapper og unger (mine egne eller andres) hadde jeg fått fnatt hvis det ikke hadde vært noen form for grind for trappa...Hadde ikke klart å slappe av et sekund...

Så ja, hadde nok betalt de 199,- for en grind og kunne koset og slappet godt av...[8|]
[:)]

Du vil jo "tjene" mer på det enn om du ikke gjorde det og at det faktisk kom til å skje en ulykke...Da blir begge parter såret og ting kan bli sagt når man i grunn ikke mener det...

nei, det syns jeg ikke. Men hadde denne mangelen av grind gjort at besøket ble kortere, mer stressende og sjeldnere når jeg egentlig liker å ha dem på besøk så hadde jeg gjort det. Vi kjøpte en ekstra barnestol til lillemors venninne, for det gjorde ting lettere for alle,og det ble så mye koseligere å ha besøk![:)]

Back
Topp