A-40289648
Andre møte med forumet
Jeg er 9+4 idag, førstegangsgravid etter sa på juni
Lurer så på når magen skal begynne å vises litt, skjønner jo det er veldig individuelt! Har forsåvidt litt ekstra fra før av så spørs om jeg må belage meg på å vente litt til
Når fikk dere synlig mage/kjente på kroppen at det var noe inni der (ikke spark), men liksom kjente at noe som ikke har vært der før er der nå?
Jeg kjenner når jeg bøyer meg at det strekker litt i sidene og ja, at noe tar plass! Kjenner etter hele tiden om jeg kjenner noe og klemmer på puppene stort sett hele tiden for å følge med om de fortsatt er ømme, hehe..
Var forsåvidt på tul i uke 8+5 og alt så bra ut så håper det går denne gangen
Klarer liksom ikke å forstå at det er noe inni der som lever og har det bra
Neste tul i uke 10+2 da jeg ikke klarer å vente til time hos jordmor i uke 11+6 
Når fikk dere synlig mage/kjente på kroppen at det var noe inni der (ikke spark), men liksom kjente at noe som ikke har vært der før er der nå?
Jeg kjenner når jeg bøyer meg at det strekker litt i sidene og ja, at noe tar plass! Kjenner etter hele tiden om jeg kjenner noe og klemmer på puppene stort sett hele tiden for å følge med om de fortsatt er ømme, hehe..Var forsåvidt på tul i uke 8+5 og alt så bra ut så håper det går denne gangen
Neste tul i uke 10+2 da jeg ikke klarer å vente til time hos jordmor i uke 11+6 
Tar for moro skyld bilde av magen i samme vinkel, fra siden, og med samme t-skjorte en gang i uka. Gøy å se endringer når det skjer mer etter hvert